Hva ble det te middag da???Fått handla og![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva ble det te middag da???Fått handla og![]()
Så bra, at han har hatt en fin dag og at han har fått en ny venn![]()
![]()
Så gøy, da har han jo noen å leke med I helger og slikt åJa veldig koselig å høreog han gutten vet jeg bor i samme gate som oss
![]()
Hva ble det te middag da???
Så gøy, da har han jo noen å leke med I helger og slikt å![]()
![]()
Tar den indrefileten av svin som vi har i kjøleskapethar fløtegratinerte poteter også så blir nok veldig godt, men litt tiltak å lage
men skal nok få det til
er vant med å ha steketermometer fast i ovnen, det er det ikke her vi bor nå og vi har ikke løs så håper jeg får stekt den passe lenge
![]()
Du skal se det går greit å steke denJa så håper de blir gode venner![]()
Jeg får ikke hentet rimi. Bestilte lapp da jeg ventet førstemann, men fikk ikke hentet pakken. Forsøkte å bestille ny nå, men fikk beskjed om at jeg allerede hadde hentetKultjeg har henta apotek1, vitus og Rimi
![]()
Åååh då herligDa var vi hjemme! Hentet storebror og det virket som han hadde hatt en fin dag! Han sa han hadde fått seg en ny venn![]()
Jeg får ikke hentet rimi. Bestilte lapp da jeg ventet førstemann, men fikk ikke hentet pakken. Forsøkte å bestille ny nå, men fikk beskjed om at jeg allerede hadde hentet!! Litt dumt da
Har å vert å henta1 var helt i 100 å skulle ikke være med hjem
å en var veldig klar for å gå hjem men han sier han har hatt en fin dag
å det sa de voksne å så får bare håpe det stemmer
ikle lett å være ny i 3 klasse
men det får seg nok til
![]()
Så bra det gikk bra daHar å vert å henta1 var helt i 100 å skulle ikke være med hjem
å en var veldig klar for å gå hjem men han sier han har hatt en fin dag
å det sa de voksne å så får bare håpe det stemmer
ikle lett å være ny i 3 klasse
men det får seg nok til
![]()
Er helt innafor detNå er set middagslagingha noe enkelt i dag etter en hard dag så det ble Toro lasagne
![]()
JaDet gjør det nok!morsomt at hun var så begeistra da
![]()