Skravletråd

Hva ble det te middag da???

Tar den indrefileten av svin som vi har i kjøleskapet :) har fløtegratinerte poteter også så blir nok veldig godt, men litt tiltak å lage :P men skal nok få det til :) er vant med å ha steketermometer fast i ovnen, det er det ikke her vi bor nå og vi har ikke løs så håper jeg får stekt den passe lenge :)

Tar den indrefileten av svin som vi har i kjøleskapet :) har fløtegratinerte poteter også så blir nok veldig godt, men litt tiltak å lage :P men skal nok få det til :) er vant med å ha steketermometer fast i ovnen, det er det ikke her vi bor nå og vi har ikke løs så håper jeg får stekt den passe lenge :)
Ja så håper de blir gode venner :)
Du skal se det går greit å steke den :)
Ja det hadde vært koselig om de ble det. :)

Kult :) jeg har henta apotek1, vitus og Rimi :)
Jeg får ikke hentet rimi. Bestilte lapp da jeg ventet førstemann, men fikk ikke hentet pakken. Forsøkte å bestille ny nå, men fikk beskjed om at jeg allerede hadde hentet :p !! Litt dumt da

Har å vert å henta :D 1 var helt i 100 å skulle ikke være med hjem :p å en var veldig klar for å gå hjem men han sier han har hatt en fin dag :) å det sa de voksne å så får bare håpe det stemmer :) ikle lett å være ny i 3 klasse :) men det får seg nok til :)

Jeg får ikke hentet rimi. Bestilte lapp da jeg ventet førstemann, men fikk ikke hentet pakken. Forsøkte å bestille ny nå, men fikk beskjed om at jeg allerede hadde hentet :p !! Litt dumt da

Det var rart, jeg henta nå for 3. Gang :P

Har å vert å henta :D 1 var helt i 100 å skulle ikke være med hjem :p å en var veldig klar for å gå hjem men han sier han har hatt en fin dag :) å det sa de voksne å så får bare håpe det stemmer :) ikle lett å være ny i 3 klasse :) men det får seg nok til :)

Det gjør det nok! :) morsomt at hun var så begeistra da :)

Så bra det gikk bra da :) skjønner det at det ikke er lett å være ny I klassen. Men vi får håpe det går seg til :)

Samboeren min klipper gresset så får vente til han er ferdig. Er ikke noe særlig med så veldig mye hjelp av lillegutt når man driver å lager mat :P

Pappa fikk en kjele kokende vann på foten for en stund siden og det var visst ikke å anbefale :/ :o Så vil helst ha matlagingen litt i fred :)

Sannelig varmt i dag selv om det ikke er noe særlig sol...

Meldt regn og torden til i morgen så man må nyte det når det ikke er så verst :)

Back
Topp