Skravletråd

Samboeren min klipper gresset så får vente til han er ferdig. Er ikke noe særlig med så veldig mye hjelp av lillegutt når man driver å lager mat :P
Pappa fikk en kjele kokende vann på foten for en stund siden og det var visst ikke å anbefale :/ :o Så vil helst ha matlagingen litt i fred :)

Nei tror ikke der er å anbefale, så skjønner godt at det er greit med litt hjelp :)

Jeg får ikke hentet rimi. Bestilte lapp da jeg ventet førstemann, men fikk ikke hentet pakken. Forsøkte å bestille ny nå, men fikk beskjed om at jeg allerede hadde hentet :p !! Litt dumt da
Hvis du tar kontakt med dem, så skal det kunne ordne seg - har hørt om fler som har fått likevel

Sa jeg skulle starte på mat halv, men han klipper nå fortsatt :P jaja han er jo flink da :P

Da er vi tilbake - ble en 3kms tur ut, fulgt opp av kaffebesøk hos noen naboer :)

Masse masse frisk luft og blåbær! :D har fått lovet at vi skal ut å plukke litt senere igjen, men måtte hjem for å kjøre svigermor til butikken - hun skal bare se ferdig Home and away :P

Da er vi tilbake - ble en 3kms tur ut, fulgt opp av kaffebesøk hos noen naboer :)

Masse masse frisk luft og blåbær! :D har fått lovet at vi skal ut å plukke litt senere igjen, men måtte hjem for å kjøre svigermor til butikken - hun skal bare se ferdig Home and away :P

Hørtes ut som en super dag! :)

Nåååå tror jeg han kommer inn snart :P

Back
Topp