Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligDa er vi tilbake - ble en 3kms tur ut, fulgt opp av kaffebesøk hos noen naboer![]()
Masse masse frisk luft og blåbær!har fått lovet at vi skal ut å plukke litt senere igjen, men måtte hjem for å kjøre svigermor til butikken - hun skal bare se ferdig Home and away
![]()
Har vært en idyllisk feriedag egentlig - var koselig å ha mannen litt for meg selv og. Han er mye mer avslappet når han kommer seg ut av huset der egentligHørtes ut som en super dag!![]()
Oj! Ikke mindre enn 14!Fikk påminnelse fra ebay om at pakke var på veihar 14 pakker på vei
å alle skal komme i løpet av august
![]()
gleder meg
![]()
Hvordan fikk du til det?Det var rart, jeg henta nå for 3. Gang![]()
Ok, kan forsøkeHvis du tar kontakt med dem, så skal det kunne ordne seg - har hørt om fler som har fått likevel
Min har snudd seg og ser innover ryggen min, så merker litt mindre i det siste. Men kjenner ham godt hvis jeg ligger på siden.Har vært nervøs siden i går kveld, Har nesten ikke kjent liv og er mega hoven i bena spes høyre. Men nå har jeg snart drekki 1, 5 l cola på 1, 5 timer å nå har det begynt å bli litt livkjenner det var godt.
Men drar på legevakta i morra hvis det fortsetter slik.
Det er helt santHihi! Bedre enn ingenting![]()
Ja 1, 5 l cola har hjulpet; ) kjenner at ho er der nå, ikke mye men nok te å bli roligereMin har snudd seg og ser innover ryggen min, så merker litt mindre i det siste. Men kjenner ham godt hvis jeg ligger på siden.
Håper din tar seg opp nå da![]()
WeeeFikk påminnelse fra ebay om at pakke var på veihar 14 pakker på vei
![]()
gleder meg
![]()
Uff daHar vært nervøs siden i går kveld, Har nesten ikke kjent liv og er mega hoven i bena spes høyre. Men nå har jeg snart drekki 1, 5 l cola på 1, 5 timer å nå har det begynt å bli litt livkjenner det var godt.
Fikk bare reklame jegWeeeer så kjekt med pakker
![]()
jeg har å mange
bestiller jo noe hver dag
haha men kom ikke noe i posten i dag heller
bah.. Bare en kjedelig regning
![]()
Fikk påminnelse fra ebay om at pakke var på veihar 14 pakker på vei
![]()
gleder meg
![]()
Hvordan fikk du til det?![]()
JaUff damen er godt at du kjenner liv nå
![]()
![]()
Har vært nervøs siden i går kveld, Har nesten ikke kjent liv og er mega hoven i bena spes høyre. Men nå har jeg snart drekki 1, 5 l cola på 1, 5 timer å nå har det begynt å bli litt livkjenner det var godt.
Weeeer så kjekt med pakker
![]()
jeg har å mange
bestiller jo noe hver dag
haha men kom ikke noe i posten i dag heller
bah.. Bare en kjedelig regning
![]()
Hvordan fikk du til det?![]()