Satt å tenkte på det samme, en kaffe før jeg begynner å brette klærhmm...sette på litt kaffe, en kopp hadde vært godt gitt...og strikke litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satt å tenkte på det samme, en kaffe før jeg begynner å brette klærhmm...sette på litt kaffe, en kopp hadde vært godt gitt...og strikke litt![]()
hmm...sette på litt kaffe, en kopp hadde vært godt gitt...og strikke litt![]()
Dere får kose dere med kaffe - ikke helt stått opp ennå ^-^Satt å tenkte på det samme, en kaffe før jeg begynner å brette klær![]()
Det gjør seg detSatt å tenkte på det samme, en kaffe før jeg begynner å brette klær![]()
Jo takkDere får kose dere med kaffe - ikke helt stått opp ennå ^-^
Her er de på fornyet vaksine hvert år - et must for forsikring og de gangene de er på pensjonat.Våres er ikke hos veterinær annet enn I krise, men må finne ny, for sist vi var der sa han at dutt bare kom te å leve 1 år til ca pga nyre problemer, å det er 3-4 år siden å han lever I beste velgående ennå![]()
Ja da har du noe å glede deg til da. Hvilken rase er minste mann da?
Jupp ^-^ samme som i går. Mannen sover ennå og tungt, føler ikke helt for å gå ned til svigermor helt ennå. Så da blir det skravling fra sengaJo takkligger å drar deg ja
?
Hehe. deilig det daJupp ^-^ samme som i går. Mannen sover ennå og tungt, føler ikke helt for å gå ned til svigermor helt ennå. Så da blir det skravling fra senga![]()
Her er de på fornyet vaksine hvert år - et must for forsikring og de gangene de er på pensjonat.
Ingen av de er noe (eller, vet ikke med hu lille) - men han større er nok en herlig blanding av langhåra gårdskatterde trodde faren var han svære som kom innom gården deres, men var neimen ikke sikre
![]()
Så bra det fremdeles går bra med ham - man blir jo så knyttet til dem ^'^Våres er ikke hos veterinær annet enn I krise, men må finne ny, for sist vi var der sa han at dutt bare kom te å leve 1 år til ca pga nyre problemer, å det er 3-4 år siden å han lever I beste velgående ennå
Er jo bare å skravle I vei fra senga detJupp ^-^ samme som i går. Mannen sover ennå og tungt, føler ikke helt for å gå ned til svigermor helt ennå. Så da blir det skravling fra senga![]()
Joda, hun er grei nok hun. Har egentlig ikke noen problemer med henne. Bare ikke så mye å prate om.Hehe. deilig det da![]()
Nei, men hun er ok eller?
Joda, hun er grei nok hun. Har egentlig ikke noen problemer med henne. Bare ikke så mye å prate om.
Så hvis jeg likevel skal sitte på mobilen så kan jeg gjøre det her oppe fra, så ser det mindre ut som om jeg snobber henne ^-^
Når I dag er det du skal til legen?Hmm..så spent på hva legen sier![]()
Er gjerne slik, at man ikke har noe å snakke med dem omJoda, hun er grei nok hun. Har egentlig ikke noen problemer med henne. Bare ikke så mye å prate om.
Så hvis jeg likevel skal sitte på mobilen så kan jeg gjøre det her oppe fra, så ser det mindre ut som om jeg snobber henne ^-^
Ja det skjønner jeg, går nok bra skal du seHmm..så spent på hva legen sier![]()
11.20.Når I dag er det du skal til legen?
(Du ønsket gradert sykmelding, var det ikke?)
pleier jo helst det...men håpe hun tenker det samme som meg liksomJa det skjønner jeg, går nok bra skal du se![]()