Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De skravler gjerne på 3 forskjellige skravletråder, litt på egne terminforfall og spilltråderJa de må jo skrive konstant![]()
Åhh gurrrii så herligHan heter Dutter 8 år blitt
![]()
Fått levert guttungen i barnehagen-check!
Fått ryddet kjøkkenet-check!
Fått laget meg frokost-check!
Fått ringt legen-check!
Så bra! Aktiv morgen på deg ja!Fikk legetime i dag, yayy!!!![]()
Så braFikk legetime i dag, yayy!!!![]()
Ja, i grunnSå bra! Aktiv morgen på deg ja!
Mhm. var en avbestillingSå bra![]()
Du får ha på vekkerklokka i morgen hahaGod morgen! Ser jeg kommer etter at alle andre er kommet i gang![]()
De skravler gjerne på 3 forskjellige skravletråder, litt på egne terminforfall og spilltrådergår fort da ^-^
NomminHan heter Dutter 8 år blitt
![]()
Hvis jeg skal henge med må det nesten vurderesDu får ha på vekkerklokka i morgen haha
Svær han da??? Har ikke veid han her, men tror ikke det er mer enn 3-4 kg her han er veldig lett å løfte påNomminFine puseliten
![]()
Minste vår blir 2 om 2 uker - rukket å bli 5kg![]()
Kos deg på ferien duHvis jeg skal henge med må det nesten vurderesmen priceless å våkne av seg selv på ferie ^-^
I dag skinner sola til og med! Luksus![]()
Hehe hadde også våknet av meg selv altsåHvis jeg skal henge med må det nesten vurderesmen priceless å våkne av seg selv på ferie ^-^
I dag skinner sola til og med! Luksus![]()
Her veier veterinæren dem hver gang ^-^ ja, men hun sier han er slank og sprek og kommer til å bli større :OSvær han da??? Har ikke veid han her, men tror ikke det er mer enn 3-4 kg her han er veldig lett å løfte på![]()
Våres er ikke hos veterinær annet enn I krise, men må finne ny, for sist vi var der sa han at dutt bare kom te å leve 1 år til ca pga nyre problemer, å det er 3-4 år siden å han lever I beste velgående ennåHer veier veterinæren dem hver gang ^-^ ja, men hun sier han er slank og sprek og kommer til å bli større :O
Eldste er en omplasseringskatt - rukket åbli 5 år, veier så vidt 2kg. *litt* forskjell![]()