Det skal dere få høre jaLykke til med sfodet går nok bra skal du se
Lykke til på jobb og hos lege.
Må få høre hvordan de to minste hadde det på sfo, hvordan dagen på jobb har vært og hvordan det gikk hos lege.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal dere få høre jaLykke til med sfodet går nok bra skal du se
Lykke til på jobb og hos lege.
Må få høre hvordan de to minste hadde det på sfo, hvordan dagen på jobb har vært og hvordan det gikk hos lege.![]()
Selv ble jeg ikke ferdig med teppet i går. Blir gjerne det i løpet av dagenMen må få betilt et trykk fra stoff og stil og
![]()
Så bra at det gikk fint å levere demMasse lykke til hvertfall![]()
Mine er levert å det gikk kjempe bra
Soner det bare å håpe på at dagen deres blir like bra som den så ut tiljeg krysser hvertfall fingrene for det
![]()
Det pleier å være slik at første gangen med nytt mønster er vanskeligst så går det mye lettere, er jo det som på en måte er morsomtIkke egentlig vanskelig da, tror drakt nr 2 vil gå mye lettere![]()
Neeei...har satt opp de neste vanlige kontrollene hos jm.
Dette gjeder sykemeld.
Orker ikke jobbe 100% lenger. Sliter meg helt ut.
Lykke tilHerrefred. Skal bli spennende med jobb når man såvidt klarer å kle segfikk ikke foten oppi buksa
![]()
Etter noen forsøk så gikk fet heldigvis men![]()
Sitter nå hvertfall her å venter på å begynne
Haha vant du diskuasjonenSå bra![]()
jeg var på jobb da
haha drømte jeg diskuterte prisen på sukker
![]()
Tusen takk søta<3 Selvom jeg hater det så må jeg bare. 100% turnus er for mye som gravid med en liten tass hjemme under 2år.Uff men sjønner deg godt. Du er mer enn god nok som Har klart det så langt <3
SåklartSynes du er flink jeg, vi får vel bilde I hobby tråden når du er ferdig?
Nei og det er nettop det jeg gjør n¨å....Da er det like greit med sykemeldinger ikke vits I å slite seg ut heller
Huff, høres ikke helt bra ut men. hvor mye er planen du skal jobbe nå da?Herrefred. Skal bli spennende med jobb når man såvidt klarer å kle segfikk ikke foten oppi buksa
Etter noen forsøk så gikk fet heldigvis men
Sitter nå hvertfall her å venter på å begynne
Dakkar lille..Nå kom det en inn som ikke har vært inne I natt. Så da ble det ny mat I skåla og kos på fanget til mor
Så nå må mor leke sykepleier for såret I pote er ikke blitt bedre, får se hva pus sier til bandasje på pote datror ikke det kommer til å bli godkjent men må han så må han
![]()
Dakkar lille..
Fått levert guttungen i barnehagen-check!
Fått ryddet kjøkkenet-check!
Fått laget meg frokost-check!
Fått ringt legen-check!
Det får du gjøreHan likte det ikke, så ble bare krem, får smøre mer når han har sovna
Er jo ungen min det![]()
![]()
![]()
TakkFlink du er![]()