Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe ok.Hehe den var morsom å strikke! Men en del å holde styr på så må ha tunga rett i munnen og oppskriften rett ved siden av![]()
![]()
Masse lykke til hvertfallSpennende! Håper det går braHer er det mest at storebror har første dag på SFO, ikke fler planer
![]()
Tja...gjenstår å se hahaFlinka da![]()
hehe ok.ikke noe for meg med andre ord haha
![]()
Jadda jeg liker meg fint på min 4 plass jegJa haha...men 3 og 4 plasss er fint det![]()
Mhm, håpe ikke folk tenker herregud så stygtBlir gøy å se![]()
Så braja veldig godt![]()
Masse lykke til hvertfall![]()
Mine er levert å det gikk kjempe bra
Soner det bare å håpe på at dagen deres blir like bra som den så ut tiljeg krysser hvertfall fingrene for det
![]()
Nei si detHvordan får de det til?![]()
Nei det kan du si...spesielt om sommern. Bare jeg får i løpet av uken er jeg happy.Håper du får time når du viller ikke bare bare å få tak i disse legene heller
![]()
Hehe jeg syntes hvertfall detTja...gjenstår å se haha
Det kan man si...vi skravler jo så krampa tar oss...haha...likevel er vi over 200 bakHvordan får de det til?![]()
Pleier være sånnIkke egentlig vanskelig da, tror drakt nr 2 vil gå mye lettere![]()
Samme skole jaDet går sikkert kjempebraer de på samme plass?
THANK YOUMå hive meg i dusjen og få start på dagen nå! Lykke til på jobb rosa og med å få legetime Synnøve!
Takk <3<3Hehe jeg syntes hvertfall det![]()
Det kan man si...vi skravler jo så krampa tar oss...haha...likevel er vi over 200 bak![]()
Er det vanlig kontroll?Nei det kan du si...spesielt om sommern. Bare jeg får i løpet av uken er jeg happy.