Skravletråd

Våres er ikke hos veterinær annet enn I krise, men må finne ny, for sist vi var der sa han at dutt bare kom te å leve 1 år til ca pga nyre problemer, å det er 3-4 år siden å han lever I beste velgående ennå :)

Ja da har du noe å glede deg til da. Hvilken rase er minste mann da?
Her er de på fornyet vaksine hvert år - et must for forsikring og de gangene de er på pensjonat.

Ingen av de er noe (eller, vet ikke med hu lille) - men han større er nok en herlig blanding av langhåra gårdskatter :P de trodde faren var han svære som kom innom gården deres, men var neimen ikke sikre :P

Her er de på fornyet vaksine hvert år - et must for forsikring og de gangene de er på pensjonat.

Ingen av de er noe (eller, vet ikke med hu lille) - men han større er nok en herlig blanding av langhåra gårdskatter :P de trodde faren var han svære som kom innom gården deres, men var neimen ikke sikre :P

Da skjønner jeg :)

Våres er ikke hos veterinær annet enn I krise, men må finne ny, for sist vi var der sa han at dutt bare kom te å leve 1 år til ca pga nyre problemer, å det er 3-4 år siden å han lever I beste velgående ennå
Så bra det fremdeles går bra med ham - man blir jo så knyttet til dem ^'^

Hehe. deilig det da:)
Nei, men hun er ok eller:P:)?
Joda, hun er grei nok hun. Har egentlig ikke noen problemer med henne. Bare ikke så mye å prate om.

Så hvis jeg likevel skal sitte på mobilen så kan jeg gjøre det her oppe fra, så ser det mindre ut som om jeg snobber henne ^-^

Joda, hun er grei nok hun. Har egentlig ikke noen problemer med henne. Bare ikke så mye å prate om.

Så hvis jeg likevel skal sitte på mobilen så kan jeg gjøre det her oppe fra, så ser det mindre ut som om jeg snobber henne ^-^

Skjønner:)
Ja ville jeg også gjort da;):D

Er gjerne slik, at man ikke har noe å snakke med dem om :)

At hun ikke sier nei du ser frisk og rask ut, haha...eller nei du ser jævlig ut her blir det 100%:P

Back
Topp