Ja veldig mye arbeidNei da sjønner jeg godt jadet er mye arbeid
Jeg må å få fingeren ut snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig mye arbeidNei da sjønner jeg godt jadet er mye arbeid
Jeg må å få fingeren ut snart![]()
Hun har mye å sette fingrene I da hvertfallJa veldig mye arbeidhun har sydd til alle i familien, nettopp ferdig med broren min sin. Men tror hun angrer veldig på at hun tok på seg for andre
![]()
Det var visst julagave fra bestemoren min nå til julønsker meg symaskin..
Ja veldig. Men hun sa hun ikke hadde noen tidsfrist da, så hun kan sikkert drøye tidenHun har mye å sette fingrene I da hvertfall![]()
Åååh så gøyDet var visst julagave fra bestemoren min nå til julHun har for (u)vane å si hva hun gir. Hehe. Så skulle vi ta litt kursing med henne
![]()
Det er jo litt greitJa veldig. Men hun sa hun ikke hadde noen tidsfrist da, så hun kan sikkert drøye tiden![]()
Sånn der har vi fått handlet, vert på Nille å kjøpt inn til skolestart, rydda kjøkkenet, vaske maskin nummer to er i gang, brettet litt klær å fått de på plass.. Nå skal jeg i gang med å vaske badet til de små håpe fulle
å forhåpentligvis klarer jeg å støvsuge litt etterpå også
![]()
Klarte ikke la væreIkke verst
Kule ugleting du hadde kjøpt da![]()
Her å :/ kjedelig :/Herlighet som det regner :/
Det var stuen, trappen, kjøkken å gang støvsuget å.. Nå er kroppen helt ferdigså nå melder jeg pass å blir kun klesvask å matlaging videre på meg i dag :/
Ja jeg åSkjønner jeg godt ja! Her tar samboeren min støvsugingen, jeg får så vondt av det resten av dagen så lar det være rett og slett![]()
Vis vedlegget 128169
Tror jeg er ebay avhengighaha eller jeg tror ikke jeg vet
![]()
Ble to av disse i daghar den Donald rumpen på badet til ungene fra før
![]()
Ja jeg åå jeg vet det jo så godt
![]()
Men det var så skittent å fælt st jeg holdt ikke ut å vente på at han skulle gjøre det.. Jeg har hintet i 2 dager men han har vert så opptatt han har nesten ikke vert hjemme så da ble det meg :/
Det er sugekopp jaHehe herlig! Er det sugekopp? Sitter de godt? Syns det er så irriterende med sånne sugekopper som detter ned hele tiden![]()