Skravletråd

Sånn der har vi fått handlet, vert på Nille å kjøpt inn til skolestart :o, rydda kjøkkenet, vaske maskin nummer to er i gang, brettet litt klær å fått de på plass.. Nå skal jeg i gang med å vaske badet til de små håpe fulle :) å forhåpentligvis klarer jeg å støvsuge litt etterpå også :)

Sånn der har vi fått handlet, vert på Nille å kjøpt inn til skolestart :eek:, rydda kjøkkenet, vaske maskin nummer to er i gang, brettet litt klær å fått de på plass.. Nå skal jeg i gang med å vaske badet til de små håpe fulle :) å forhåpentligvis klarer jeg å støvsuge litt etterpå også :)

Ikke verst :D
Kule ugleting du hadde kjøpt da :)

Det var stuen, trappen, kjøkken å gang støvsuget å.. Nå er kroppen helt ferdig :( så nå melder jeg pass å blir kun klesvask å matlaging videre på meg i dag :/

Det var stuen, trappen, kjøkken å gang støvsuget å.. Nå er kroppen helt ferdig :( så nå melder jeg pass å blir kun klesvask å matlaging videre på meg i dag :/

Skjønner jeg godt ja! Her tar samboeren min støvsugingen, jeg får så vondt av det resten av dagen så lar det være rett og slett :o

Skjønner jeg godt ja! Her tar samboeren min støvsugingen, jeg får så vondt av det resten av dagen så lar det være rett og slett :o
Ja jeg å :( å jeg vet det jo så godt :(
Men det var så skittent å fælt st jeg holdt ikke ut å vente på at han skulle gjøre det.. Jeg har hintet i 2 dager men han har vert så opptatt han har nesten ikke vert hjemme så da ble det meg :/

ImageUploadedByBV Forum1438170515.071934.jpg

Tror jeg er ebay avhengig :p haha eller jeg tror ikke jeg vet :o
Ble to av disse i dag :) har den Donald rumpen på badet til ungene fra før :p

Ja jeg å :( å jeg vet det jo så godt :(
Men det var så skittent å fælt st jeg holdt ikke ut å vente på at han skulle gjøre det.. Jeg har hintet i 2 dager men han har vert så opptatt han har nesten ikke vert hjemme så da ble det meg :/

Skjønner det ja :(

Fikk melding i dag om at pakken med sengekanten til snuppa og husken til lillegutt har kommet :D men rekker ikke å få hentet den i dag da, tar det i morgen :)

Back
Topp