Skravletråd

Skal forresten hente en sprinkelseng i dag :) Var en dame som skulle gi bort! Den er lik som den vi har fra før til lillegutt, syns det er litt stilig om de har lik seng siden de skal dele rom :) Håper den er fin da! Ikke mye merker eller sånt.. Siden hun skulle gi den bort mener jeg. Hvis den ikke ser ut får jeg gi den videre :P

Skjønner godt at de får en reaksjon, de får jo en "konkurrent" :) Men får nok mye glede av hverandre også :D
Så en sketsj en gang på det.. Far kom hjem med ny kone. Dette er vårt nye familie medlem! Nå må alle være glade i hverandre..

Å det er jo egentlig sånn på en måte :) når vi bare har bestemt at de skal få ett nytt familie medlem

Skal forresten hente en sprinkelseng i dag :) Var en dame som skulle gi bort! Den er lik som den vi har fra før til lillegutt, syns det er litt stilig om de har lik seng siden de skal dele rom :) Håper den er fin da! Ikke mye merker eller sånt.. Siden hun skulle gi den bort mener jeg. Hvis den ikke ser ut får jeg gi den videre :P
Åh så stilig :D håper den er fin da ja :D

Hahaha åh det er så herlig :D :D
Ja det er gjerne ting mann ikke kan gjøre noe med sommer verst :p hehe verdens undergang :p
Hehe, ja som hvis jeg delte brødskiva, men så ville han ha "den store":P prøver å lure han med at "men se, nå fikk du jo mange i stede!". Jaja, det er vel måten de lærer å kjenne seg selv, så får bare holde ut:P

Vi kjøpte lik som guttungen har for 100kr:D før 12 uker og tror jeg. Hehe. Når den først var så billig så gadd jeg ikke sitte å vente på at den ble tatt:P den var like fin iallfall:)

I dag bestilte jeg babynest fra neris babynest eller hva det heter:) det var allerede fullt til uti oktober, så var visst lurt å tenke på det alt nå:o
Trodde jo egentlig bestemoren min skulle sy, for det sa svigerinna mi, men når jeg spurte var det ikke akkurat noe hun hadde lyst til:P hun har tatt på seg å sy bunad og angrer på det, så skjønner hun godt. Hehe

Vi kjøpte lik som guttungen har for 100kr:D før 12 uker og tror jeg. Hehe. Når den først var så billig så gadd jeg ikke sitte å vente på at den ble tatt:p den var like fin iallfall:)

Så bra! Vi kjøpte søskenvogn tidlig! Fikk den kjempebillig :)

I dag bestilte jeg babynest fra neris babynest eller hva det heter:) det var allerede fullt til uti oktober, så var visst lurt å tenke på det alt nå:o
Trodde jo egentlig bestemoren min skulle sy, for det sa svigerinna mi, men når jeg spurte var det ikke akkurat noe hun hadde lyst til:P hun har tatt på seg å sy bunad og angrer på det, så skjønner hun godt. Hehe
Nei da sjønner jeg godt ja :D det er mye arbeid :o
Jeg må å få fingeren ut snart :o

Back
Topp