Får håpe solen bestemmer seg for oss alle ^-^ koseligere å være ute da!God morgen ja
Kose dere i regnet![]()
Opphold her nå iallefall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe solen bestemmer seg for oss alle ^-^ koseligere å være ute da!God morgen ja
Kose dere i regnet![]()
Greit med overskudd - fikk til slutt pannekaker i går. Først lagde de røre men som så vidt holdt til 14 stk.. så maste meg til mer, plutselig har vi til overs i dagDet er kjempe kjedelig![]()
men men
jeg får nyte stillheten slik som i går heller
Ja jeg gleder meg til dehehe steke masse så vi har litt
![]()
![]()
Åh namGreit med overskudd - fikk til slutt pannekaker i går. Først lagde de røre men som så vidt holdt til 14 stk.. så maste meg til mer, plutselig har vi til overs i dag![]()
Får håpe solen bestemmer seg for oss alle ^-^ koseligere å være ute da!![]()
God morgen
Ny dag, mer regn.. Og vi er på vei opp til Ekebergsletta for å se en av nevøene spille på Norwaycuppen.
Håper dere andre har litt tørrere planer![]()
God morgen![]()
Håper det blir opplett slik at det får greit å se på![]()
Her ligger jeg enda i senga å sløver.. Sambo vekka meg før han gikk :/ å får ikke sove igjen :/..
Skal bake masse pizza snurrer i dag er meningensiden sambo driver å hjelper med slåtten hos en kompis så lovte jeg dem mat
![]()
God morgen ja
Kose dere i regnet![]()
Kos med bolle baking daGod morgen
Planen for dagen er å vaske noen gulv, bake boller. Gubben skal fikse bilen så den blir eu okså da er jeg billøs I dag å :/
Hehe der fikk du innlegg 6666Oh, første gaven åpnet...yayy fornøyd![]()
Haha, stiligHehe der fikk du innlegg 6666
Hvilke pakker?![]()

Ååååh det stemmer![]()
Vis vedlegget 128061
Hva var det du fikk?![]()
Å så skal du bare ha pasta skruer til middag![]()
?
Store planer for dagen du da?![]()
Åh da såJeg skal på senvakt så derfor "bare" pastaskruer hehe. Middagen lager jeg klar før jeg går![]()
I grunn ikke...jobber. hehe.
Feiring blir ikke før til helgen gitt![]()
Har fått en lip gloss, primer, mascara, 1000kr, dolce gabbana light parfyme så langt![]()
Gratulerer!!!!!Haha, stilig
Bursdag i dag!!!!!![]()
Åh da såmen da får du nok tatt det igjen i helgen
Wow det var fine gaver det da![]()
![]()
Thank youGratulerer!!!!!
Akkurat slik det skal væreDet blir nok kaker, god mat og full fres da![]()
Jada, veldig fornøyd![]()
Akkurat slik det skal være![]()
![]()
Vi har fått beskjed om at det var jente, men hun ville ikke garantereJa det vil jeg ha gjort, spes hvis dere vil vite kjønnet på forhånd
Jeg synes det har vært kjempe flott å vite det, litt lettere å handle ting da, å snakke med andre om ho, for da et det plutselig et kjønn å forholde seg til. For min del.
Hehe uff ikke lett for de menneneSyns nesten litt synd i mannen for han glemte si gratulerer før han kjørte på jobb og husker det fortsatt ikke. hehe. Når han kommer på det vet jeg han blir irritert på seg selv![]()