Skravletråd

Jeg trodde det men har ikke funnet det enda :p hehe vet det ikke er noe serlig mye :) så må ha masse nytt :) hadde liten leilighet å ikke plass til å lagre alt :) å jeg var egentlig ferdig med barn :p

Hehe skjønner det ja :) Usikker på hva vi gjør denne gangen. Vi skal jo ikke ha fler, men sitter langt inne å skulle gi bort klærne :P Tenk om jeg plutselig sitter der en dag med en positiv test hehe

Håper det kommer noe post i dag :D Kom ikkenoe i går.. kjedelig :P

Tror bare jeg har rundt 50 innlegg igjen til 700 nå :D

Hehe skjønner det ja :) Usikker på hva vi gjør denne gangen. Vi skal jo ikke ha fler, men sitter langt inne å skulle gi bort klærne :P Tenk om jeg plutselig sitter der en dag med en positiv test hehe
Hehe nettopp :p men ta vare av det som har en verdi for dere :) det har jeg gjort .. På en meget lur plass :o

6-åringen satte plutselig i gang med å koste på stua, hehe! Det var visst litt bøss syns han :P Kjekt med hjelp :D

Nei nå får det bare være :) jeg setter i gang med de snurrene uansett.. Sambo vet ikke om han skal eller ikke .. Men da er det hvertfall gjort i tilfelle. Å ikke han kommer som i går å bare plutselig måtte gå med en gang han kom inn døra :/

Back
Topp