Skravletråd

Det er kjempe kjedelig :o :p men men :) jeg får nyte stillheten slik som i går heller :)

Ja jeg gleder meg til de :p hehe steke masse så vi har litt :D :D
Greit med overskudd - fikk til slutt pannekaker i går. Først lagde de røre men som så vidt holdt til 14 stk.. så maste meg til mer, plutselig har vi til overs i dag :D

God morgen :)

Ny dag, mer regn.. Og vi er på vei opp til Ekebergsletta for å se en av nevøene spille på Norwaycuppen.

Håper dere andre har litt tørrere planer ;)
Håper det blir opplett slik at det får greit å se på :)

Her ligger jeg enda i senga å sløver.. Sambo vekka meg før han gikk :/ å får ikke sove igjen :/..
Skal bake masse pizza snurrer i dag er meningen :) siden sambo driver å hjelper med slåtten hos en kompis så lovte jeg dem mat :p
God morgen ja;)

Kose dere i regnet;)

Opphold her nå iallefall:)

Planen for dagen er å vaske noen gulv, bake boller. Gubben skal fikse bilen så den blir eu ok :) så da er jeg billøs I dag å :/

Ååååh det stemmer :D :D
Vis vedlegget 128061

Hva var det du fikk? :D :D

Å så skal du bare ha pasta skruer til middag :eek: :p?

Store planer for dagen du da? :D

Jeg skal på senvakt så derfor "bare" pastaskruer hehe. Middagen lager jeg klar før jeg går;)

I grunn ikke...jobber. hehe.
Feiring blir ikke før til helgen gitt:P

Har fått en lip gloss, primer, mascara, 1000kr, dolce gabbana light parfyme så langt:D

Jeg skal på senvakt så derfor "bare" pastaskruer hehe. Middagen lager jeg klar før jeg går;)

I grunn ikke...jobber. hehe.
Feiring blir ikke før til helgen gitt:P

Har fått en lip gloss, primer, mascara, 1000kr, dolce gabbana light parfyme så langt:D
Åh da så :p men da får du nok tatt det igjen i helgen :D

Wow det var fine gaver det da :D :D

Ja det vil jeg ha gjort, spes hvis dere vil vite kjønnet på forhånd :)
Jeg synes det har vært kjempe flott å vite det, litt lettere å handle ting da, å snakke med andre om ho, for da et det plutselig et kjønn å forholde seg til. For min del.
Vi har fått beskjed om at det var jente, men hun ville ikke garantere:P så er liksom bare det at jeg ikke vet om vi kan stole på det. Hehe

Syns nesten litt synd i mannen for han glemte si gratulerer før han kjørte på jobb og husker det fortsatt ikke. hehe. Når han kommer på det vet jeg han blir irritert på seg selv:P
Hehe uff ikke lett for de mennene :) min ble påminnet av barna :p min dato er den eneste de husker :p men det er fordi jeg fyller på Halloween som er en stor dag for de :p haha

Back
Topp