Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinka daKveldsmat og film her soonyayy...
![]()
Ellers øver jeg meg på å strikke![]()
Vi flyttet i novemberJeg tror jeg har oversikt over hvor det meste av babytøy er, vi flyttet jo i februar så fikk organisert litt![]()
Får du det til ???Kveldsmat og film her soonyayy...
![]()
Koser meg med saft hihi.. Kunne godt vært ennå søtere faktisk, men veldig god![]()
Ja,men hun har termin før megVel, om du tenker det kan du vel vente med å gi det vekk til baby faktisk er kommet?
Her gir vi uansett ikke bort en eneste ting før vi vet vi er helt ferdige med barn. Hvem vet kanskje det blir nr 3![]()
Ja,men hun har termin før meger jo litt dumt ja, vi vet heller ikke om vi er ferdige. Men da kan vi sikkert evt få det igjen senere da, om vi skulle få en gutt senere. Skal vente til neste ul i uke 32 iallfall, og høre om de kam se etter kjønn på nytt da. Hehe
JeppSå greit da![]()
Sjønner godt du koser degKoser meg med saft hihi.. Kunne godt vært ennå søtere faktisk, men veldig god![]()
Lyst å lære meg det! Kan hekle daKveldsmat og film her soonyayy...
![]()
Hva blir det til middag?Får vel slutte å ete popkorn og gå å gjøre ferdig middagen
Gubben var sent hjemme I dag, han hadde vært å malt ett eller annet på huset til mamma og pappaen min![]()
Så søtt da![]()
litt mer shopping......![]()
Sitter å ser på frierier på tv å griner som en ungehaha uff hurra for hormoner
![]()
Uff nei det er jammen farligHihi jaikke lett å la vær
![]()
Hva blir det til middag?snill han er som hjelper dem da
![]()