Skravletråd

Jeg tror jeg har oversikt over hvor det meste av babytøy er, vi flyttet jo i februar så fikk organisert litt :P

Vel, om du tenker det kan du vel vente med å gi det vekk til baby faktisk er kommet?
Her gir vi uansett ikke bort en eneste ting før vi vet vi er helt ferdige med barn. Hvem vet kanskje det blir nr 3;)
Ja,men hun har termin før meg:P er jo litt dumt ja, vi vet heller ikke om vi er ferdige. Men da kan vi sikkert evt få det igjen senere da, om vi skulle få en gutt senere. Skal vente til neste ul i uke 32 iallfall, og høre om de kam se etter kjønn på nytt da. Hehe

Ja,men hun har termin før meg:P er jo litt dumt ja, vi vet heller ikke om vi er ferdige. Men da kan vi sikkert evt få det igjen senere da, om vi skulle få en gutt senere. Skal vente til neste ul i uke 32 iallfall, og høre om de kam se etter kjønn på nytt da. Hehe

Ja det vil jeg ha gjort, spes hvis dere vil vite kjønnet på forhånd :)
Jeg synes det har vært kjempe flott å vite det, litt lettere å handle ting da, å snakke med andre om ho, for da et det plutselig et kjønn å forholde seg til. For min del.

Får vel slutte å ete popkorn og gå å gjøre ferdig middagen :)
Gubben var sent hjemme I dag, han hadde vært å malt ett eller annet på huset til mamma og pappaen min:)

$_12.JPG

litt mer shopping...... :P

Hva blir det til middag? :) snill han er som hjelper dem da :D

Hel stekt kylling med ris, første gang jeg prøvde å steke en rå hel kylling, ble mye mørere enn jeg hadde trodd :)
Ja jeg har høyde skrekk så jeg går ikke opp på noe tak for å male noen bord, å hvis ikke han hadde gjort det hadde det nok ikke blitt gjort med det første. Ma/pa greier ikke gjøre så mye fysiske ting lengre så må hjelpe dem :)

Back
Topp