Her sover fremdeles de andre - har ikke laget lyd heller. Deilig å ha huset litt for seg selvDer begynner det å bli bevegelse i han eldste å![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her sover fremdeles de andre - har ikke laget lyd heller. Deilig å ha huset litt for seg selvDer begynner det å bli bevegelse i han eldste å![]()
Trodde det var liv i han men har ikke kommet ut av senga enda hvertfall :/Her sover fremdeles de andre - har ikke laget lyd heller. Deilig å ha huset litt for seg selv![]()
Må sjekkes!Neijeg tar 100% lønn
å er da ferdig til sommeren
Håper du føreset til hvertfall
Mener det er etter uke 27![]()
Og sola viser seg - ikke så dårlig start på ferien dette.Trodde det var liv i han men har ikke kommet ut av senga enda hvertfall :/
Det er herlig med stille morgenen jaskulle hatt flere av de
![]()
Er 26+2. Men hmm.... Får raska på... Tiden gikk plutselig så fort! Får titte på det i kveldEr vel nå snart det - mener jeg fikk beskjed om at det var rundt uke 26?
Hehehe enig med deg derOg sola viser seg - ikke så dårlig start på ferien dette.
Planen er i alle fall å vente til de står opp - da setter jeg på en maskin, bretter det som skal opp og ryddes - og få klipt gresset
men inntil de står opp lager jeg ikke lyd![]()
Jeg aner ille jeg altså :/. Har bare hørt at jo senere jo bedre . Vis du er fortidlig risikerer du at de må ha nyMulig det ikke er før 27 som Rosa sier - vet bare at man skal ha den attesten som bekrefter termin (som må tas etter uke 26)
Nyter sola de få timene den blir.. det er varslet regn fra I ettermiddag og ut uken... men med mulig sol igjen til fredag, akkurat i tide til selskapHehehe enig med deg derher tegner jeg å sitter her
har satt på klær jeg da men gidder ikke mer
![]()
Så herlig med sol daher er det grått å trist :/..
Heh, ja har hørt de kan være vanskelige med det der. Legen min skulle ut I lengre ferie, så har allerede fått min. Får se hva NAV sier ^-^Jeg aner ille jeg altså :/. Har bare hørt at jo senere jo bedre . Vis du er fortidlig risikerer du at de må ha ny
Det gikk helt supertMasse lykke til med første dag i bhg igjendet går nok så bra så
håper de fleste kjente er tilbake
![]()
Uff det er så kjipt med det regnetNyter sola de få timene den blir.. det er varslet regn fra I ettermiddag og ut uken... men med mulig sol igjen til fredag, akkurat i tide til selskap![]()
Ja! Satse på detUff det er så kjipt med det regnet![]()
Men håper det letter til helgen som de lover da![]()
Jeg skal til legen nå neste uke. Men tror jeg faktisk venter til neste gang med den attesten for jeg orker ikke tull med NAVHeh, ja har hørt de kan være vanskelige med det der. Legen min skulle ut I lengre ferie, så har allerede fått min. Får se hva NAV sier ^-^
Hehe så godt å høreDet gikk helt supertalle barna var samla på en avdeling og der var det masse små biler og andre leker han ikke var vant med, så han lo og kosa seg da jeg gikk
da kan jeg gå med god samvittighet. Hehe. Føler jo litt på å sende han i bhg når jeg er hjemme, men det er jo en grunn til det
![]()
Nei har ikke noen serlig med planerJa! Satse på det
Noen planer for neste helg eller er det litt tidlig ennå?
Vi skal kjøre opp på lørdagen - full bil, da besøket skal være med. Satser på å kjøre en del av strekket, mindre kjedelig da.Nei har ikke noen serlig med planertar helst en dag om gangen
hehe
Tenkte kansje en liten hytte tur men får se![]()
Du da ?![]()
Ja! Satse på det
Noen planer for neste helg eller er det litt tidlig ennå?
God morgen alle sammenhåper alle får en fin dag i dag
![]()
Hva er dine planer ?![]()
Her er sambo begynnt på jobb igjen mens jeg å ungene har en uke fri til![]()
Skal ut å handle bitte litt å så skal jeg bake noen muffins![]()
Får besøk av en venninne å hennes lille gutt på 10 mnd![]()
Koselig med museum av og til ja ^-^ har stort sett slått sammen Kon Tiki, Fram og Folkemuseet de gangene jeg har hatt med venner fra utlandet; mener det da kan lønne seg med et Oslo pass?Dagens plan prøve å få vaska kjøkkenet, henge opp klær, gubben skal ha bilen på eu
Hadde vært morro å få vært på et museum til, enten slottsfjell museet I tønsberg eller dra inn te Oslo å dra på museum der, kon Tiki, eller naturhistorisk museum![]()
Jeg skal til legen nå neste uke. Men tror jeg faktisk venter til neste gang med den attesten for jeg orker ikke tull med NAVhatt nok med de som alenemor :/