Skravletråd

Trodde det var liv i han men har ikke kommet ut av senga enda hvertfall :/

Det er herlig med stille morgenen ja :) skulle hatt flere av de :)
Og sola viser seg - ikke så dårlig start på ferien dette.

Planen er i alle fall å vente til de står opp - da setter jeg på en maskin, bretter det som skal opp og ryddes - og få klipt gresset :)

men inntil de står opp lager jeg ikke lyd :P

Mulig det ikke er før 27 som Rosa sier - vet bare at man skal ha den attesten som bekrefter termin (som må tas etter uke 26)

Og sola viser seg - ikke så dårlig start på ferien dette.

Planen er i alle fall å vente til de står opp - da setter jeg på en maskin, bretter det som skal opp og ryddes - og få klipt gresset :)

men inntil de står opp lager jeg ikke lyd :P
Hehehe enig med deg der :p her tegner jeg å sitter her :p har satt på klær jeg da men gidder ikke mer :p

Så herlig med sol da :D her er det grått å trist :/..

Hehehe enig med deg der :p her tegner jeg å sitter her :p har satt på klær jeg da men gidder ikke mer :p

Så herlig med sol da :D her er det grått å trist :/..
Nyter sola de få timene den blir.. det er varslet regn fra I ettermiddag og ut uken... men med mulig sol igjen til fredag, akkurat i tide til selskap :)

Jeg aner ille jeg altså :/. Har bare hørt at jo senere jo bedre . Vis du er fortidlig risikerer du at de må ha ny
Heh, ja har hørt de kan være vanskelige med det der. Legen min skulle ut I lengre ferie, så har allerede fått min. Får se hva NAV sier ^-^

Masse lykke til med første dag i bhg igjen :) det går nok så bra så :) håper de fleste kjente er tilbake :)
Det gikk helt supert:D alle barna var samla på en avdeling og der var det masse små biler og andre leker han ikke var vant med, så han lo og kosa seg da jeg gikk:D da kan jeg gå med god samvittighet. Hehe. Føler jo litt på å sende han i bhg når jeg er hjemme, men det er jo en grunn til det:)

Heh, ja har hørt de kan være vanskelige med det der. Legen min skulle ut I lengre ferie, så har allerede fått min. Får se hva NAV sier ^-^
Jeg skal til legen nå neste uke. Men tror jeg faktisk venter til neste gang med den attesten for jeg orker ikke tull med NAV :p hatt nok med de som alenemor :/

Det gikk helt supert:D alle barna var samla på en avdeling og der var det masse små biler og andre leker han ikke var vant med, så han lo og kosa seg da jeg gikk:D da kan jeg gå med god samvittighet. Hehe. Føler jo litt på å sende han i bhg når jeg er hjemme, men det er jo en grunn til det:)
Hehe så godt å høre :D
Å dårlig samvittighet skal du hvertfall ikke ha :) han koser seg der :) å du trenger å slappe litt av :)

Nei har ikke noen serlig med planer :) tar helst en dag om gangen :p hehe
Tenkte kansje en liten hytte tur men får se :)
Du da ? :)
Vi skal kjøre opp på lørdagen - full bil, da besøket skal være med. Satser på å kjøre en del av strekket, mindre kjedelig da.

Med lyspunkt i Espaboller :P

Ja! Satse på det :)

Noen planer for neste helg eller er det litt tidlig ennå?
God morgen alle sammen :D håper alle får en fin dag i dag :D

Hva er dine planer ? :)

Her er sambo begynnt på jobb igjen mens jeg å ungene har en uke fri til :)
Skal ut å handle bitte litt å så skal jeg bake noen muffins :)
Får besøk av en venninne å hennes lille gutt på 10 mnd :)

Dagens plan prøve å få vaska kjøkkenet, henge opp klær, gubben skal ha bilen på eu :)

Hadde vært morro å få vært på et museum til, enten slottsfjell museet I tønsberg eller dra inn te Oslo å dra på museum der, kon Tiki, eller naturhistorisk museum :)

Dagens plan prøve å få vaska kjøkkenet, henge opp klær, gubben skal ha bilen på eu :)

Hadde vært morro å få vært på et museum til, enten slottsfjell museet I tønsberg eller dra inn te Oslo å dra på museum der, kon Tiki, eller naturhistorisk museum :)
Koselig med museum av og til ja ^-^ har stort sett slått sammen Kon Tiki, Fram og Folkemuseet de gangene jeg har hatt med venner fra utlandet; mener det da kan lønne seg med et Oslo pass?

Jeg skal til legen nå neste uke. Men tror jeg faktisk venter til neste gang med den attesten for jeg orker ikke tull med NAV :p hatt nok med de som alenemor :/

Jeg skal ikke te lege før I slutten av august, å er da 28 uker, kommer til å be om den attesten da, å så bare forte seg med å søke :) for er enig med deg orker ikke nav tull.

Back
Topp