Skravletråd

Da fikk jeg endelig bestilt meg det sengetøyet her for flustpoengene :)

141232_1_kv.jpg

også tok jeg med to ullstilongser på tilbud og en ullgenser :)
Det var jo kjempe nydelig:D

Yay! Mannen ringte for å høre litt om farger og Trip Trap Stol - ser ut til at det fikses i dag likevel :D

Yay! Mannen ringte for å høre litt om farger og Trip Trap Stol - ser ut til at det fikses i dag likevel :D

Så bra! :D vurderer om vi skal ha newbornsete eller ikke. Har vippestol da og vi skal jo ikke ha fler barn etter hun her så kanskje vi bare dropper det, hmmmmmmm.....

Så bra! :D vurderer om vi skal ha newbornsete eller ikke. Har vippestol da og vi skal jo ikke ha fler barn etter hun her så kanskje vi bare dropper det, hmmmmmmm.....
Har lyst på, men usikker på hav som ser der (sa newborn seat på telefon, han hørte set og var det han sa før han la på ^-^ avventer for å se hva som skjer der :P)

Vippestol er jo ikke dumt det heller

Har lyst på, men usikker på hav som ser der (sa newborn seat på telefon, han hørte set og var det han sa før han la på ^-^ avventer for å se hva som skjer der :P)

Vippestol er jo ikke dumt det heller

Hehe blir spennende å se da :P

Kjøpte ny babybjørn vippestol med leke til lillegutt og det holdt jo til han så :)

Hjemme fra ul :D fantastisk å se han igjen selv om han enda ligger med foten i pannen hehe :p skal legge it bilder senere :) må bare få i oss middag først å så må de inn på pc :)

Nå er jeg kjempesulten, håper gutta kommer hjem snart :o

Nooooes... sjekket ikke at det lyste når jeg trykket på stopknappen på bussen (i god tro om at det holder å trykke ><). Nærmer oss stasjonen, jeg reiser meg opp og stiller meg ved døren - bussen kjører videre...

Nå kunne jeg sikkert sagt noe I håp om at han likevel hadde sluppet meg av - men der og da virket det så absurd at jeg bare ble stående å se dumt mot sjåføren (som var opptatt med å kjøre/late som jeg ikke var der?). Er jo ikke verre en at jeg hoppet av på neste stasjon og tok en random buss tilbake - men likevel... jaja, hadde vel bare godt av en ektra gåtur

Back
Topp