Det var jo kjempe nydeligDa fikk jeg endelig bestilt meg det sengetøyet her for flustpoengene
![]()
også tok jeg med to ullstilongser på tilbud og en ullgenser![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo kjempe nydeligDa fikk jeg endelig bestilt meg det sengetøyet her for flustpoengene
![]()
Det var jo kjempe nydelig![]()
Blir nesten ikke bedre daJa ikke sant? Både rosa og ugler! Hihi![]()
Yay! Mannen ringte for å høre litt om farger og Trip Trap Stol - ser ut til at det fikses i dag likevel![]()
Har lyst på, men usikker på hav som ser der (sa newborn seat på telefon, han hørte set og var det han sa før han la på ^-^ avventer for å se hva som skjer derSå bra!vurderer om vi skal ha newbornsete eller ikke. Har vippestol da og vi skal jo ikke ha fler barn etter hun her så kanskje vi bare dropper det, hmmmmmmm.....
Har lyst på, men usikker på hav som ser der (sa newborn seat på telefon, han hørte set og var det han sa før han la på ^-^ avventer for å se hva som skjer der)
Vippestol er jo ikke dumt det heller
Helt nydelig det settetDa fikk jeg endelig bestilt meg det sengetøyet her for flustpoengene
![]()
Ja det er helt utroligHaha de sier så mye herlig![]()
Weee så braYay! Mannen ringte for å høre litt om farger og Trip Trap Stol - ser ut til at det fikses i dag likevel![]()
Helt herligHvordan gikk det på ultralyd rosa?!
Ja Er det ikke der man vil ha foten sin da?Helt herligmen den lille villbassen min bestemte seg plutselig for å ligge helt stille
haha å med foten godt opp i pannen
![]()
Helt herligmen den lille villbassen min bestemte seg plutselig for å ligge helt stille
![]()
Blir kjekt å se bilderHjemme fra ulfantastisk å se han igjen selv om han enda ligger med foten i pannen hehe
skal legge it bilder senere
må bare få i oss middag først å så må de inn på pc
![]()
Helt herligmen den lille villbassen min bestemte seg plutselig for å ligge helt stille
![]()