Haha ja tydelig visJa Er det ikke der man vil ha foten sin da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja tydelig visJa Er det ikke der man vil ha foten sin da?![]()
Har lagt ut bilder nåBlir kjekt å se bilder![]()
Fikk noen fine jaHaha! Fikk dere noen fine bilder da?
Haha ja det er rart det derEr ikke det typisk, akkurat som om at de vet de skal bli tatt bilde av![]()
Håper du fikk noen fine å da![]()
Usj.. Det der er kjempe kjedelig :/Nooooes... sjekket ikke at det lyste når jeg trykket på stopknappen på bussen (i god tro om at det holder å trykke ><). Nærmer oss stasjonen, jeg reiser meg opp og stiller meg ved døren - bussen kjører videre...
Nå kunne jeg sikkert sagt noe I håp om at han likevel hadde sluppet meg av - men der og da virket det så absurd at jeg bare ble stående å se dumt mot sjåføren (som var opptatt med å kjøre/late som jeg ikke var der?). Er jo ikke verre en at jeg hoppet av på neste stasjon og tok en random buss tilbake - men likevel... jaja, hadde vel bare godt av en ektra gåtur
Da skal jeg ta en tittHar lagt ut bilder nå![]()
Ja.. men kan jo egentlig ikke skylde på noen (andre enn meg) - er kanskje det som irriterer meg mestUsj.. Det der er kjempe kjedelig :/
HehehJa.. men kan jo egentlig ikke skylde på noen (andre enn meg) - er kanskje det som irriterer meg mest![]()
Nooooes... sjekket ikke at det lyste når jeg trykket på stopknappen på bussen (i god tro om at det holder å trykke ><). Nærmer oss stasjonen, jeg reiser meg opp og stiller meg ved døren - bussen kjører videre...
Nå kunne jeg sikkert sagt noe I håp om at han likevel hadde sluppet meg av - men der og da virket det så absurd at jeg bare ble stående å se dumt mot sjåføren (som var opptatt med å kjøre/late som jeg ikke var der?). Er jo ikke verre en at jeg hoppet av på neste stasjon og tok en random buss tilbake - men likevel... jaja, hadde vel bare godt av en ektra gåtur
Her hoppet guttungen over det i dagEndelig barnetv tid å kveldstid![]()
![]()
Jeg og mannen skal se film når guttungen er i seng. Han skulle også lage en god kveldsHva er deres planer for kvelden da?![]()
![]()
Hehe så koselig daHer hoppet guttungen over det i dagBare ute siden han kom fra barnehagen omtrent. Nå er han og manen å sjekker ripsene i hagen.
Åååh hva blir det?Jeg og mannen skal se film når guttungen er i seng. Han skulle også lage en god kvelds![]()
Jada...han elsker være uteHehe så koselig dakjekt når de koser seg ute
Her er sambo å eldste hos ett vennepar å hjelper med å få opp ett party telt![]()
![]()
Jeg vet ikke. så noe kyllingfilet,soltærka tomater og fetaost...ciabatta har han..så blir spennendeÅååh hva blir det?![]()
![]()
Ja ikke sant, det har ikke vert sommer :/.Jada...han elsker være ute![]()
Partytelt ha. Det skulle vi hatt her og egentlig...med den drittsommeren![]()
Åååh det hørtes ut til å bli noe kjempe snadder daJeg vet ikke. så noe kyllingfilet,soltærka tomater og fetaost...ciabatta har han..så blir spennende![]()
Det er vel risikabelt jaJa ikke sant, det har ikke vert sommer :/.
De skal ha stor fest på lørdag så da må teltet opp jakan jo ikke akkurat satse på været :/