Skravletråd

Endte opp med å skifte på senga å:) kom til å tenke på en ting da, er det bare meg eller? For jeg må ha likt sengetøy på dynene og putene våres. Jeg kan ikke ha en farge/mønster på min side og en annen på hans, tror ikke jeg hadde fått sove da :p

hehe må ha likt ja! :D

Hehe han her kan ha hele dager han :eek: er enormt aktiv :) å liker ikke at noe er borti magen så vis vi bare presser litt på han så sparker han som bare det med en gang :p hehe
Legen får ikke måle hjertelyden en gang uten at han blir propell :p

Såpass hehe min eldste var også veldig turbo i magen! lillegutt og hun her er roligere :P

Ja - vi er også bare to, men utsetter gjerne til det er "nok" og plutselig er det mengdesvis :p

Men morsomt det du nevner med sengetøyet - vi har stort sett likt sett, men har et uparet sett, da vi likte to forskjellige og ikke ble enige :p bruker det ikke så ofte, men av og til (spesielt om vinteren, så det er enklere å se hvilken dyne som er hans og hvilken som er min. Jeg bryr meg ikke, men han mener min er for varm ^-^)

min på 14 mnd bruker veldig mye klær!! SKAL spise alt selv og selv med smekker blir det gris :p Han begynner å bli flink til å spise med skje nå da, til middagen i går sølte han faktisk veldig lite :D

Da fikk jeg endelig bestilt meg det sengetøyet her for flustpoengene :)

141232_1_kv.jpg

også tok jeg med to ullstilongser på tilbud og en ullgenser :)

Hehe :)det gjorde ikke Torbjørn han lå ikke i ro i det hele tatt :eek:
Han starter dagen i dag å med skikkelig turn så kan bli spennende dette :D skal vell ta igjen må for han var litt stille i går :)
Hehe ok:)
Nei her er det veldig forskjell på svangerskapene og bevegelse og spark. Sølvi er mye roligere:) Var helt motsatt med Oliver J.

Vi flytta i februar og nå bor vi så nærme så samboeren min og 6-åringen har sesongkort :D Egentlig veldig greit for da tar de noen turer men trenger ikke bli hele dagen! I dag er det show halv 4 også drar de sikkert litt før hvis de vil gjøre litt annet også :)
Da lønner det seg ja:)
Vi har sesong på akvariet i Bergen:)

Endte opp med å skifte på senga å:) kom til å tenke på en ting da, er det bare meg eller? For jeg må ha likt sengetøy på dynene og putene våres. Jeg kan ikke ha en farge/mønster på min side og en annen på hans, tror ikke jeg hadde fått sove da :p

Tja, sove får jeg uansett:P Men pleier være likt ja;)

Back
Topp