Det er det jo![]()
Bare håper Torbjørn vill samarbeide å vise segå ikke slik som søsteren for hun bare gjemte seg
![]()
Håper det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det jo![]()
Bare håper Torbjørn vill samarbeide å vise segå ikke slik som søsteren for hun bare gjemte seg
![]()
ÆsjAldri kjøpt det selv.. Siden vi har hytte på sørlandet fisker vi selv og spiser alltid makrellen samme dag vi fisker den"Fersk" i butikken er vel de første 2-3 ukene eller noe
![]()
Usj jaFår vel gå å brette noen klærer kjempe kjedelig
![]()
Får vel gå å brette noen klærer kjempe kjedelig
![]()
Han gjør seg hvertfall klarhar tyranni en time nå
![]()
Ble speilegg te frokostLager omelett til frokost i dag![]()
fikk så lyst på noe annet
![]()
Helt enig, hehe.. Har en runde i tørketrommelen jeg må legge på plass og må sette på ennå en vask. Her tar klesvasken aldri slutt![]()
Lager omelett til frokost i dag![]()
fikk så lyst på noe annet
![]()
Helt enig, hehe.. Har en runde i tørketrommelen jeg må legge på plass og må sette på ennå en vask. Her tar klesvasken aldri slutt![]()
Hehe han her kan ha hele dager hanHehe får håpe han ikke er helt utslitt etterpå daJeg fikk beskjed om å spise litt før jeg kom. Fikk en is av svigermor, drakk litt cola OG spiste bolle hehe! Hun var jo våken men ville ikke vise seg likevel
Tror hun syns vi plaget henne fælt
Håper Torbjørn er mer villig til å vise seg frem
![]()
Jeg har egg, melk, skinke, løk, gressløk , litt salt og pepper å masse ostDet er kjempegodt! Hva har du oppi? Sambo er så flink til å lage omelett syns jeg hihi.. Han lager med egg, bacon/skinke, tomat og ost i alle fall. Kanskje det var løk eller vårløk, husker ikke helt men godt er det![]()
![]()
Haha jeg er akkurat likEndte opp med å skifte på senga åkom til å tenke på en ting da, er det bare meg eller? For jeg må ha likt sengetøy på dynene og putene våres. Jeg kan ikke ha en farge/mønster på min side og en annen på hans, tror ikke jeg hadde fått sove da
![]()
Ja - vi er også bare to, men utsetter gjerne til det er "nok" og plutselig er det mengdesvisVi er bare to, men synes fortsatt det er mye klesvask![]()
Have fun! Vi venter i spenningÅååh da er vi klare til å kjøre![]()
![]()