Skravletråd

Han gjør seg hvertfall klar :p har tyranni en time nå :p

Hehe får håpe han ikke er helt utslitt etterpå da :P Jeg fikk beskjed om å spise litt før jeg kom. Fikk en is av svigermor, drakk litt cola OG spiste bolle hehe! Hun var jo våken men ville ikke vise seg likevel :P Tror hun syns vi plaget henne fælt :P Håper Torbjørn er mer villig til å vise seg frem :D

Lager omelett til frokost i dag :D :D fikk så lyst på noe annet :D

Det er kjempegodt! Hva har du oppi? Sambo er så flink til å lage omelett syns jeg hihi.. Han lager med egg, bacon/skinke, tomat og ost i alle fall. Kanskje det var løk eller vårløk, husker ikke helt men godt er det :P :D

Endte opp med å skifte på senga å:) kom til å tenke på en ting da, er det bare meg eller? For jeg må ha likt sengetøy på dynene og putene våres. Jeg kan ikke ha en farge/mønster på min side og en annen på hans, tror ikke jeg hadde fått sove da :p

Hehe får håpe han ikke er helt utslitt etterpå da :P Jeg fikk beskjed om å spise litt før jeg kom. Fikk en is av svigermor, drakk litt cola OG spiste bolle hehe! Hun var jo våken men ville ikke vise seg likevel :P Tror hun syns vi plaget henne fælt :P Håper Torbjørn er mer villig til å vise seg frem :D
Hehe han her kan ha hele dager han :o er enormt aktiv :) å liker ikke at noe er borti magen så vis vi bare presser litt på han så sparker han som bare det med en gang :p hehe
Legen får ikke måle hjertelyden en gang uten at han blir propell :p

Det er kjempegodt! Hva har du oppi? Sambo er så flink til å lage omelett syns jeg hihi.. Han lager med egg, bacon/skinke, tomat og ost i alle fall. Kanskje det var løk eller vårløk, husker ikke helt men godt er det :P :D
Jeg har egg, melk, skinke, løk, gressløk , litt salt og pepper å masse ost :p

Endte opp med å skifte på senga å:) kom til å tenke på en ting da, er det bare meg eller? For jeg må ha likt sengetøy på dynene og putene våres. Jeg kan ikke ha en farge/mønster på min side og en annen på hans, tror ikke jeg hadde fått sove da :p
Haha jeg er akkurat lik :D alt må stå i stil :D :D

Hahaha dagens spm fra 5 åringen:
Mamma, koffer e det alltid de som e størst i familien som Har størst host ? ?
Hehe hun mener nys :p men hahaha alt de lurer på disse små :D

Vi er bare to, men synes fortsatt det er mye klesvask :)
Ja - vi er også bare to, men utsetter gjerne til det er "nok" og plutselig er det mengdesvis :P

Men morsomt det du nevner med sengetøyet - vi har stort sett likt sett, men har et uparet sett, da vi likte to forskjellige og ikke ble enige :P bruker det ikke så ofte, men av og til (spesielt om vinteren, så det er enklere å se hvilken dyne som er hans og hvilken som er min. Jeg bryr meg ikke, men han mener min er for varm ^-^)

Back
Topp