Skravletråd

Jeg bestilte forresten også nyfødtfotografering i dag! Var litt usikker om vi skulle ha det, for det koster ganske mye.. Men syns fotografbilder gjerne blir veldig veldig fine og vi kunne ha med søsken uten ekstra kostnad! Ønsker meg veldig noen fine bilder av trekløveret mitt :) :)

Jeg bestilte forresten også nyfødtfotografering i dag! Var litt usikker om vi skulle ha det, for det koster ganske mye.. Men syns fotografbilder gjerne blir veldig veldig fine og vi kunne ha med søsken uten ekstra kostnad! Ønsker meg veldig noen fine bilder av trekløveret mitt :) :)
Så koselig! Hva ligger sånt på da?

Så koselig! Hva ligger sånt på da?

Selve timen kosta 950, men så må du betale for bildene i tillegg. 6 høyoppløslige filer kosta 3500, 12 kosta 4500, 18 kosta 5500 osv :) Hun setter av 3 timer til å ta bilder så man vet man har god tid og en time til å gå igjennom å se på og velge ut bilder senere :)

Hvis det ikke er du som kjører burde du jo tatt med boka i bilen :D Eller humper det for mye :P
Hehe jeg får ikke kjøre :p sambo klarer ikke være passasjer :p da blir han bilsyk :o uansett hvem som kjører :)
Hehe ha det humper for mye så det hadde nok ikke blitt så bra siden det er så små områder jeg skal farge :p

Back
Topp