Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så praktisk! Pleier stort sett bare å sjekke avstand på Google maps, har ikke sjekket NAF sin..Må si jeg liker naf sin ruteplanlegger, ser til å med ca forbruk av drivstoff![]()
Vel hvis solen har vært så fin som her nede er de fleste sikkert ute og nyter den
Hatt en fin playdate?
Ja det var kosÅhh, kjedelig da. Men dyreparken er jo kos!!
Var det at jeg synes den var fintror det at så lenge man kjøper et merke som er kjent er de bra.
Ja det var kosmen gikk hardt it over bekkenet
kjenner det blir ikke store sprell i morgen
å er glad for at nesen er vendt hjem nå
I'm backOg så gikk det sakte på innlegg![]()
Hehe, good good. Men jeg titter bare innom I dag selv. Vært ute I hele dag. Nå er vi en solid gjeng som venter på grillmatI'm backhehe
JaDere koste dere I dyreparken?
Kjedelig med bekkenet:/
Hatt en fin dag?Hehe, good good. Men jeg titter bare innom I dag selv. Vært ute I hele dag. Nå er vi en solid gjeng som venter på grillmat
Prøve være effektiv når jeg først er innom![]()
Hvordan gikk det? Ble du klatrestativ eller fikk du litt tid for deg selv?Javi var bare i badelandet da
men det var kjempe kos
helt topp for barna å være der
![]()
Ja det var det men menverdt smerten
Så koselig daMhm, veldig fint I Bergen I dag og.
Vært på lekeplassen og hilst på dyrene på en gård I nærheten. Lunsjen med ut.
Nå er det grillings her snart. Mannen er grillmaster og sitter en gjeng med sulte voksne og barn som venter![]()
Hehe jeg ble klatrestativHvordan gikk det? Ble du klatrestativ eller fikk du litt tid for deg selv?
OjDa er vi ferdig med å legge fresemasse i hele gårdsplassen gikk med 42 tonn massetror gubben synes det er deilig å være ferdig.
Så bra dere koste dere rosa, ikke morro med bekker.