Skravletråd

Vel hvis solen har vært så fin som her nede er de fleste sikkert ute og nyter den ;)

Hatt en fin playdate?

Mhm, veldig fint I Bergen I dag og.
Vært på lekeplassen og hilst på dyrene på en gård I nærheten. Lunsjen med ut.
Nå er det grillings her snart. Mannen er grillmaster og sitter en gjeng med sulte voksne og barn som venter:P

Hehe, good good. Men jeg titter bare innom I dag selv. Vært ute I hele dag. Nå er vi en solid gjeng som venter på grillmat :D

Prøve være effektiv når jeg først er innom:P
Hatt en fin dag? :) ble det kjek date? :)

Åååh nam det hørtes godt ut :D hva dere skal få servert da ? :)

Mhm, veldig fint I Bergen I dag og.
Vært på lekeplassen og hilst på dyrene på en gård I nærheten. Lunsjen med ut.
Nå er det grillings her snart. Mannen er grillmaster og sitter en gjeng med sulte voksne og barn som venter:P
Så koselig da :)

Åh yums - er aldri feil med grillmat!

Hvordan gikk det? Ble du klatrestativ eller fikk du litt tid for deg selv?
Hehe jeg ble klatrestativ :o uff mini ville jo ikke slippe meg før på slutten :p da leka hu litt i vannkanten selv men da var det jo gjort for min del :p
Han åpna faktisk handikapp utgangen for meg når vi skulle gå :o

Da er vi ferdig med å legge fresemasse i hele gårdsplassen gikk med 42 tonn masse :) tror gubben synes det er deilig å være ferdig. :)
Så bra dere koste dere rosa, ikke morro med bekker.

Da er vi ferdig med å legge fresemasse i hele gårdsplassen gikk med 42 tonn masse :) tror gubben synes det er deilig å være ferdig. :)
Så bra dere koste dere rosa, ikke morro med bekker.
Oj :o det er jammen godt jobba :D å forstår veldig godt at det må ha vert godt å bli ferdig med :D

Å der merker vi at vi er på vei hjem ja. Fra sol til regn :( men heldigvis ser det ut til at vi får noen fine dager neste uke å :) de meldte egentlig bare regn.

Back
Topp