Wohooo Kvinesdal 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh hvor er den?Du kjører forbi hytta mi i dag du da rosanesten i alle fall, hihi!
Åh så herlig med varme daHer har det vært kjempedeilig og varmt i dag, lillegutt har bodd i plaskebassenget sitt store deler av dagen![]()
Høres helt herlig ut! Var fint vær mens jeg var på jobb, men nå som jeg er hjemme er dt veldig overskyet :/Her har det vært kjempedeilig og varmt i dag, lillegutt har bodd i plaskebassenget sitt store deler av dagen![]()
Åååh hvor er den?![]()
Åh så herlig med varme da![]()
kjekt med slike dager man bare kan nyte
![]()
Åååh det er jo så fint innover derMan kjører til Flekkefjord også tar man en liten ferge derfra også motorbåt fra den øya og til en bitteliten øy![]()
Høres helt herlig ut! Var fint vær mens jeg var på jobb, men nå som jeg er hjemme er dt veldig overskyet :/
Uff nei det er sikkert å vist :/ føler vi hadde mye mere fine dager da vi var små enn nåJa det er bare helt herlig! Må nyte det, ikke sååå mange sånne dager vi får![]()
Åååh det er jo så fint innover derå så på en liten øy da <3 det er jo rene drømmen
![]()
Det der er søren typiskHøres helt herlig ut! Var fint vær mens jeg var på jobb, men nå som jeg er hjemme er dt veldig overskyet :/
Uff nei det er sikkert å vist :/ føler vi hadde mye mere fine dager da vi var små enn nå![]()
Sambo sin familie har i SuldalJa, sant hihi! Heldig med denMine oldeforeldre som bygde den en gang i tiden
![]()
EhmJa igrunn! Ellers så brydde jeg meg ikke like mye om været da jeg var liten, hehe!