Ja nå nermer det seg. Er sikkert hjemme om ca 20 min
![]()
![]()
Det blir nok godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå nermer det seg. Er sikkert hjemme om ca 20 min
![]()
![]()
Dyrt, men kan se fordelene ved detSelve timen kosta 950, men så må du betale for bildene i tillegg. 6 høyoppløslige filer kosta 3500, 12 kosta 4500, 18 kosta 5500 osvHun setter av 3 timer til å ta bilder så man vet man har god tid og en time til å gå igjennom å se på og velge ut bilder senere
![]()
Ojdet er jammen godt jobba
å forstår veldig godt at det må ha vert godt å bli ferdig med
![]()
Dyrt, men kan se fordelene ved detOg med tre timer så er man vel sikret å få ønsket resultat!
Har tenkt litt på deg selv, men har barndomsvenninne som driver med photo - så tenkte jeg skulle høre litt med henne først![]()
Dyrt, men kan se fordelene ved detOg med tre timer så er man vel sikret å få ønsket resultat!
Har tenkt litt på deg selv, men har barndomsvenninne som driver med photo - så tenkte jeg skulle høre litt med henne først![]()
Min er fremdeles fornærmet fordi jeg tok ut støvsugerenÅ da fikk pus nettbrettet beskytteren I hode så da hoppet han ned![]()
Veldig greit å ha til jul/ på veggen jaSå lurt, da slipper du kanskje litt billigere unnaVeldig koselig med noen gode bilder av de små, de vokser så fort
Tenkte det ville være veldig fine julegaver også og ønsker noen på veggen her hjemme
![]()
Det var helt fantastisk rett å slettDet blir nok godt![]()
Flink daUtslitt - vi har ryddet, støvsugd og vasket hele huset etter at jeg kom hjem fra jobb (eller, det siste kvarteret har jeg vært slakt på sofaen mens mannen avslutter) - tror nok jeg slukner fort i dag igjen ..
Håper jo å få sett en episode av ett eller annet først - får seFlink da![]()
![]()
Håper du sovner godt å lett![]()
Det var rett å slett fantastiskHåper jo å få sett en episode av ett eller annet først - får se
Deilig å komme hjem?