Skravletråd

Selve timen kosta 950, men så må du betale for bildene i tillegg. 6 høyoppløslige filer kosta 3500, 12 kosta 4500, 18 kosta 5500 osv :) Hun setter av 3 timer til å ta bilder så man vet man har god tid og en time til å gå igjennom å se på og velge ut bilder senere :)
Dyrt, men kan se fordelene ved det :) Og med tre timer så er man vel sikret å få ønsket resultat!

Har tenkt litt på deg selv, men har barndomsvenninne som driver med photo - så tenkte jeg skulle høre litt med henne først :)

Dyrt, men kan se fordelene ved det :) Og med tre timer så er man vel sikret å få ønsket resultat!

Har tenkt litt på deg selv, men har barndomsvenninne som driver med photo - så tenkte jeg skulle høre litt med henne først :)

Så lurt, da slipper du kanskje litt billigere unna :) Veldig koselig med noen gode bilder av de små, de vokser så fort :) Tenkte det ville være veldig fine julegaver også og ønsker noen på veggen her hjemme :)

Har spurt svogeren min om han vil ta, blir gratis:) får vel kjøpe ei flaske med noe I :) han sa ja da. Når gjør man det, hvor gamle er de ?

Så lurt, da slipper du kanskje litt billigere unna :) Veldig koselig med noen gode bilder av de små, de vokser så fort :) Tenkte det ville være veldig fine julegaver også og ønsker noen på veggen her hjemme :)
Veldig greit å ha til jul/ på veggen ja :)

Tror uansett den ungen vår kommer til å bli tatt mange bilder av (mange fotointeresserte i familien :P) - men må kjøpe inn nytt kamera først... Nikonen døde for noen uker siden :/

Utslitt - vi har ryddet, støvsugd og vasket hele huset etter at jeg kom hjem fra jobb (eller, det siste kvarteret har jeg vært slakt på sofaen mens mannen avslutter) - tror nok jeg slukner fort i dag igjen ..

Back
Topp