Skravletråd

Så gøy da ^-^ lillesøsteren min hadde også bakedilla når hun var gravid - fryseren var fylt til randen med kaker, brød og rundstykker :P

Trodde jeg ville bli smittet jeg og, men har hittil ikke laget noe annet en kake til jobben. En gang ><
Hehe så herlig da :D
Min er allerede full men Jeg gir til naboer , venner og kollegaer :p haha
Feter de opp litt :p

Sist jeg var gravid så baka jeg lussekatter i juni :o :p

Kansje den bakedilla kommer senere? Sammen med redebyggingen som å kommer :)

Dårlig med bakedilla her :P Men det hørtes veldig godt ut :D

Så bra :D :D ikke lett i denne vogn jungelen men jammen er det godt å ha det gjort :D
Nei, hehe. Det er jammen sant. Vurderte jo emmaljunga men siden jeg ikke får det understellet jeg vil ha gidder jeg ikke det:P Kunne få det, men da kun med hvit skinn som bag og sportsdel. Det vil jeg ikke ha.
Vurderte brukt, men fant ut ny passet oss bedre:)

Nei, hehe. Det er jammen sant. Vurderte jo emmaljunga men siden jeg ikke får det understellet jeg vil ha gidder jeg ikke det:P Kunne få det, men da kun med hvit skinn som bag og sportsdel. Det vil jeg ikke ha.
Vurderte brukt, men fant ut ny passet oss bedre:)
Uff nei jeg ville heller ikke hatt den i hvitt skin. Syntes den blir så fort stygg :/
Å alle har den jo :p

Hvilket understell var det? Trodde man kunne få alt på alle :/

Uff nei jeg ville heller ikke hatt den i hvitt skin. Syntes den blir så fort stygg :/
Å alle har den jo :p

Hvilket understell var det? Trodde man kunne få alt på alle :/

Citycross sitt. Det forsvinner det jeg likte. Det er mye lettere. Så jeg kunne ikke få det understellet jeg likte med annet enn en i hvit skinn som jeg ikke vil ha.

God morgen :)

Sola skinner, halsen er litt bedre og det var null problem å stå opp - sånne dager liker jeg ^-^

Ønsker dere alle en fin tirsdag!

rm13_medium.jpg

Morsomme:D

Back
Topp