God morgen
Noen planer for dagen?
Nei I dag er dagen blank
Har du planer for I dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Noen planer for dagen?
Vi er invitert bort til å spise lunsj med et vennepar av mannenNei I dag er dagen blankdeilig det å, å bare ta det som det kommer
Har du planer for I dag da?
Vi er invitert bort til å spise lunsj med et vennepar av mannen
De har to tvillingjenter som er rundt 4 og kjempesøte, så det blir bra ^-^
Utover det, ingen planer ^-^
Ja deilig å kunne ta ting som de kommer på en søndager solen ute da?
Sånn vi har her og ^-^ helt okBåde og med sol. Er ikke ligge å sole seg solmen klager ikke
)
Åh så gøy ^-^
Det klør i fingrene etter å bestille, men mannen har sagt at vi ikke kjøper mer før vi har en oversikt over hva som skal kjøpes inn - så får starte på en liste og krysse av det vi allerede har før jeg tar av![]()
God morgen alle sammen![]()
Har tusen ting jeg burde ha hugget men gidder ikke gjøre noehaha så ufattelig lat i dag
![]()
Men har klesvask som må taes, rom som burde vaskes, en vegg som skal males osv.. Men det jeg vill mest?
Bakeå lese en bok å drite i alt det andre
![]()
Ja, huff det er mye som skal gjøresI know the feeling..... Vi kjøpte hus for tre år siden og har siden da endret på ALT. Malt inne og ute, pløyd opp hele Hagen og sådd ny plen, bygd utebod, isolert garasje og innredet hems på garasjen, utvidet, planert og asfaltert innkjørselen, byttet baderomsinnredning, malt alle tak innvendig (paneltak) og lagt stein ved inngangspartiet.. I sommer skal vi bygge solplatt på taket til uteboden og bytte alt verandradekke i tillegg til soveromsprosjektet og barnerom.... Og så mangler vi bare gjerde rundt hele eiendommen og nytt kjøkken... Men det blir ikke i år![]()
Hvordan var utdrikningslaget?God morgen alle sammen![]()
Har tusen ting jeg burde ha hugget men gidder ikke gjøre noehaha så ufattelig lat i dag
![]()
Men har klesvask som må taes, rom som burde vaskes, en vegg som skal males osv.. Men det jeg vill mest?
Bakeå lese en bok å drite i alt det andre
![]()
Endte opp med å vaske husDa synes jeg du fortjener å bake og lese en bokalt det andre går ingen steder
![]()
Det var faktisk ganske gøyHvordan var utdrikningslaget?
Bak og les en bok du![]()
Sitter å ser på vogner på finn...
Ikke det at vi skal ha brukt, men hvem vet. Er det noe greit så hvorfor ikke...
![]()
Er jo bare å prøve dem det da. Å se hvordan fjæring er og slikt. Å skifte ut hjulene er nok ikke det dyreste hvis disse er slitt. Jeg har selv kjøpt brukt vogn, så er ikke noe galt ved dette. Sparer jo endel kr på det hvis man finner en man vil ha. Å spesielt på de dyre vognene.
Mhm, helt sant. Dette er den eneste av emmaljunga jeg kan tenke meg og denne har det understellet til citycross som er lett. Det er ikke lenger. De andre er for tunge syns jeg.
Flott vogn dette her. men i meste laget på pris til å være brukt likevel. Kan jo prøve prute
Dette er 2014modell så ganske ny.
Hehe ja kjekt å være i god form etterpåDet var faktisk ganske gøy![]()
Vi gravide ble med fra kl 6 til kl 10da var vi helt ferdige å de andre begynnte å bli litt for fulle
hehe så da reiste vi heller hjem
![]()
Er første gang jeg er i så fin form etter en festhehe litt herlig da
![]()
Bake p lese skal jeg snartnå tok sambo med seg barna til en kompis så nå er jeg alene hjemme. Fikk besjed om å slappe av men fikk rydde dilla :/
Hehe sender iver store doserHehe ja kjekt å være i god form etterpå![]()
Syns du skal høre på sambo å slappe av. Her er det mye som burde vært gjort, men været er altfor fint til å være innemeldt regn til uka så får prøve å gjøre litt da istede, selvom guttungen er hjemme
ryddedilla finnes ikke i meg, så du kan sende litt over om du vil
hehe
Takk, tror det tar tid før det kommerHehe sender iver store doserfor nå trenger jeg å roe ned :/ bekkenet vill ikke mere
![]()
Ja jeg ville ha pruta, er jo noen som ikke helt greier å sette pris på ting. Tror de kan få nesten ny pris for brukte ting. Er bare å finne "feil" med den det som du kan prute på. Å får du den ikke for den prisen du har som max hadde jeg bare sagt at da ble den for dyr. Er jo nesten som nå kjøpe brukt bil; )
Den ligger ute nå for 6000kr. Men den er en del timer unna oss. Så litt vanskelig å få sett på den...hmm..