Skravletråd

Så kjekt. Kose dere! Hva kake skal du bake:)?

Vi skal en tur ned på europris og kjøpe et basseng. Liker å ha et basseng på hver terasse i denne varmen:P Ellers innom kjøtt og delikatessebutikk for litt forskjellig namnam. Hjem for soling,bading og grilling til lunsj.

Parlova :) og sjokoladekake :)

Jeg kjente også veldig få, men alle andre blir jo veldig snakkesalige:D haha. Hørtes koselig ut, og sikkert greit å droppe første aktiviteten ja. Er bedt i utdrikningslag i sommer, men der kjenner jeg bare bruden, pluss at det er langt unna der jeg bor og formen er dårlig, så usikker på om jeg skal:-/ selvom jeg syns man skal komme når man er bedt til slike ting..
Uff neida er er det ikke bare bare :(

Heihei:)
I dag er jeg handywoman, bytter lister på soverommet:D
Med overskyet, 9 grader og vind er det en fin dag til inneprosjekt!
Kos dere med helg:)

Heihei:)
I dag er jeg handywoman, bytter lister på soverommet:D
Med overskyet, 9 grader og vind er det en fin dag til inneprosjekt!
Kos dere med helg:)
9 grader ja, da skjønner jeg at du savner litt varme:o meldt bedre fremover da? Her er det meldt dårligere fremover, men har hatt noen fine dager nå:)

Jeg og guttungen har kosa oss på hytta til svigers i dag:) han fikk leka seg med søskenbarna sine, og har bada i plaskebasseng i hele dag. Sovna fort i kveld:p mannen jobber enda ute, og jeg satte meg inn fra bråket hans. Ser ikke stort til han om dagen:(

9 grader ja, da skjønner jeg at du savner litt varme:eek: meldt bedre fremover da? Her er det meldt dårligere fremover, men har hatt noen fine dager nå:)
Ååh jeg er SÅÅ værsjuk! Ingen tegn til bedring heller og ikke kan jeg reise bort heller... Mannen jobber 12timersskift hele sommeren så jeg må være hjemme og ta meg av hundene. :( Satser på fin ferietur i august;)

Ååh jeg er SÅÅ værsjuk! Ingen tegn til bedring heller og ikke kan jeg reise bort heller... Mannen jobber 12timersskift hele sommeren så jeg må være hjemme og ta meg av hundene. :( Satser på fin ferietur i august;)
Så kjedelig:( får heller ikke reist noe sted i sommer siden mannen ikke skal ha noe ferie.. kjipt..

Back
Topp