Skravletråd

Heihei og riktig god lørdag!:)
Hva er deres planer for dagen:)?

God morgen :) Vet ikke helt hva vi skal i dag ennå, blir ganske late dager her på hytta :)

Heihei og riktig god lørdag!:)
Hva er deres planer for dagen:)?

God morgen :)

I dag er det feiring av svogeren min så jeg fikk det ærefulle oppdraget å bake kake :) så får vel se om ikke vi får til noe ;) å så skal det bli morro å se igjenn jentungen til ho eldste jeg er tante til, er vel nesten 5 mnd siden sist jeg så ho :)

Hva er dine planer for dagen da ? :)

Her er rundstykke deigen til heving :)
Jeg ligger flat i senga igjen å sløver :p skal i utdrikningslag senere.heldivis er to av oss gravide :p blir ikke så lenge heller siden begge sliter med bekkenet :p
Ellers så må det handles inn til helga :)

I dag er det feiring av svogeren min så jeg fikk det ærefulle oppdraget å bake kake :) så får vel se om ikke vi får til noe ;) å så skal det bli morro å se igjenn jentungen til ho eldste jeg er tante til, er vel nesten 5 mnd siden sist jeg så ho :)

Hva er dine planer for dagen da ? :)
Så kjekt. Kose dere! Hva kake skal du bake:)?

Vi skal en tur ned på europris og kjøpe et basseng. Liker å ha et basseng på hver terasse i denne varmen:P Ellers innom kjøtt og delikatessebutikk for litt forskjellig namnam. Hjem for soling,bading og grilling til lunsj.

Her er rundstykke deigen til heving :)
Jeg ligger flat i senga igjen å sløver :p skal i utdrikningslag senere.heldivis er to av oss gravide :p blir ikke så lenge heller siden begge sliter med bekkenet :p
Ellers så må det handles inn til helga :)
Så gøy:) jeg var i utdrikningslag da jeg var høygravid med guttungen:p sleit ikke med bekken da, men ble mye gåing og 2t hver vei i buss:p ikke like gøy som de som drakk, men moro likevel:D

Så gøy:) jeg var i utdrikningslag da jeg var høygravid med guttungen:p sleit ikke med bekken da, men ble mye gåing og 2t hver vei i buss:p ikke like gøy som de som drakk, men moro likevel:D
Hehe det kan være gøy ja :D noen av de vi skal med i kveld er litt spesielle da. Jeg kjenner bare to. Hun som skal drikkes ut og kollegaen min ( som å er gravid med termin 2 dager før meg :) )
Men vi skal ha tre Retters middag å bare skravle :) så da er det greit for bekkenet :)
De andre starter dagen med å reise til en holme å skal være der i flere timer :p det derimot er nok ikke helt best. Å sitte på berg , uten do eller noe :p hehe

Hehe det kan være gøy ja :D noen av de vi skal med i kveld er litt spesielle da. Jeg kjenner bare to. Hun som skal drikkes ut og kollegaen min ( som å er gravid med termin 2 dager før meg :) )
Men vi skal ha tre Retters middag å bare skravle :) så da er det greit for bekkenet :)
De andre starter dagen med å reise til en holme å skal være der i flere timer :p det derimot er nok ikke helt best. Å sitte på berg , uten do eller noe :p hehe
Jeg kjente også veldig få, men alle andre blir jo veldig snakkesalige:D haha. Hørtes koselig ut, og sikkert greit å droppe første aktiviteten ja. Er bedt i utdrikningslag i sommer, men der kjenner jeg bare bruden, pluss at det er langt unna der jeg bor og formen er dårlig, så usikker på om jeg skal:-/ selvom jeg syns man skal komme når man er bedt til slike ting..

Back
Topp