Sitter i skyggen på verandaen med kun sol fra anklene og ned
kjentes veldig godt akkurat nå
med vannflaska og en bok. Har egentlig masse klær som burde vært bretta, får se om jeg gjør det etterpå. Har liggi noen dager alt så er vel ikke så nøye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bok og vannflaske høres bedre utSitter i skyggen på verandaen med kun sol fra anklene og nedkjentes veldig godt akkurat nå
med vannflaska og en bok. Har egentlig masse klær som burde vært bretta, får se om jeg gjør det etterpå. Har liggi noen dager alt så er vel ikke så nøye
![]()
Ja det gjør detBok og vannflaske høres bedre ut
Hvordan går det med kvalmen da? Håper den har gitt seg igjen
Var ho som inviterte til lunsj på tarassen hennesså regner med laaaang lunsj ja
Kos med gjester?![]()
Ikke så ille som i går, det blåser litt i dag og det er rett og slett nyyydelig med litt luftHei hei, flere som renner vekk i dag? Puhh varmt!! Men deilig med sommer![]()
Huff da - ikke optimalt det nei.Da var man kommet hjem etter endt lunsj. Ble ikke helt som planlagt pga at gubben te søstra mi var hjemme og sur.
Huff da - ikke optimalt det nei.
Og så grus - urk
Får håpe støvet forsvinner fort og at du kan nyte solen litt I stedet![]()
God morgenhar bare planer på jobb i dag. Siste dagen før 4 uker ferie
å det skal jammen bli godt
![]()
![]()
Du får kose deg hos frisøren og så satser vi på at det blir riktig denne gangenGod morgenSkal klippe meg i dag
håper jeg blir fornøyd denne gangen er bare 4 uker siden sist men har ikke vært så misfornøyd før at jeg har måtte gått å klippet meg på ny.
Tar en liten tur på hytta hvertfallSå deilig med 4 uker ferie da!! Skal ha 3, men ikke før i slutten av juli.
Skal dere reise noe sted?
Du får kose deg hos frisøren og så satser vi på at det blir riktig denne gangen
** Eeeeeer så sulten... ikke lunsj før 11 - tortur![]()
Koselig med grillplass ^-^ deilig å sitte ute med dette været i alle fall!Tar en liten tur på hytta hvertfall![]()
Har planer om å lage til grillplass hjemme![]()
Skal dere reise?
Tar en liten tur på hytta hvertfall![]()
Har planer om å lage til grillplass hjemme![]()
Skal dere reise?