Skravletråd

Sitter i skyggen på verandaen med kun sol fra anklene og ned:D kjentes veldig godt akkurat nå:p med vannflaska og en bok. Har egentlig masse klær som burde vært bretta, får se om jeg gjør det etterpå. Har liggi noen dager alt så er vel ikke så nøye:p

Sitter i skyggen på verandaen med kun sol fra anklene og ned:D kjentes veldig godt akkurat nå:p med vannflaska og en bok. Har egentlig masse klær som burde vært bretta, får se om jeg gjør det etterpå. Har liggi noen dager alt så er vel ikke så nøye:p
Bok og vannflaske høres bedre ut ;)

Hvordan går det med kvalmen da? Håper den har gitt seg igjen

Bok og vannflaske høres bedre ut ;)

Hvordan går det med kvalmen da? Håper den har gitt seg igjen
Ja det gjør det:D hehe.
Kvalmen holder seg greit foreløpig, kjenner det men kan leve med den sånn her:p lurer på om varmen spiller en rolle og, aner ikke. Blir dårligere utover ettermiddagen/kvelden virker det som:( var uutholdelig varmt i går! Og det er IKKE badetemp her i det hele tatt:o
Du koser deg på jobb?:)

Hei hei, flere som renner vekk i dag? Puhh varmt!! Men deilig med sommer :)

Da var man kommet hjem etter endt lunsj. Ble ikke helt som planlagt pga at gubben te søstra mi var hjemme og sur.

Ikke morro når jeg sitter å koser meg på tarassen så kommer gubben å tømmer et lass med grov grus rett ved, støver noe skrekkelig :(

Da var man kommet hjem etter endt lunsj. Ble ikke helt som planlagt pga at gubben te søstra mi var hjemme og sur.
Huff da - ikke optimalt det nei.
Og så grus - urk

Får håpe støvet forsvinner fort og at du kan nyte solen litt I stedet :)

Framkommelighet er et ord min kjære burde lære seg; )

Vedlegg

• 1435843574114.jpg
    1435843574114.jpg
    132,5 KB · Visninger: 8
God morgen og god fredag alle sammen! Noen morsomme planer for dagen?

God morgen :) Skal klippe meg i dag :) håper jeg blir fornøyd denne gangen er bare 4 uker siden sist men har ikke vært så misfornøyd før at jeg har måtte gått å klippet meg på ny.

God morgen :) har bare planer på jobb i dag. Siste dagen før 4 uker ferie :D å det skal jammen bli godt :D :D

Så deilig med 4 uker ferie da!! Skal ha 3, men ikke før i slutten av juli.
Skal dere reise noe sted?
God morgen :) Skal klippe meg i dag :) håper jeg blir fornøyd denne gangen er bare 4 uker siden sist men har ikke vært så misfornøyd før at jeg har måtte gått å klippet meg på ny.
Du får kose deg hos frisøren og så satser vi på at det blir riktig denne gangen ;)

** Eeeeeer så sulten... ikke lunsj før 11 - tortur :P

Så deilig med 4 uker ferie da!! Skal ha 3, men ikke før i slutten av juli.
Skal dere reise noe sted?

Du får kose deg hos frisøren og så satser vi på at det blir riktig denne gangen ;)

** Eeeeeer så sulten... ikke lunsj før 11 - tortur :P
Tar en liten tur på hytta hvertfall :)
Har planer om å lage til grillplass hjemme :)
Skal dere reise?

Tar en liten tur på hytta hvertfall :)
Har planer om å lage til grillplass hjemme :)
Skal dere reise?
Koselig med grillplass ^-^ deilig å sitte ute med dette været i alle fall!

Nja, har tre uker men kun en hvor vi skal noe sted. Drar opp og besøker familien hans og div. bursdager. Så litt blir det jo. Resten blir vel male litt hjemme, fikse barnerom og sånt :)

Men først skal jeg plukke opp nevø og niese som hadde lyst å være med å se fotballkamp (eller som de ser det: tur, pølse og brus ;) )

Back
Topp