Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres koselig ut - lykke til ^-^Gooood morgen damer![]()
Planer for dagen?
Ingen planer ennå her, nyter late dager på SørlandetSkal ut å trekke teina etter frokost da, mon tro om vi har fått noen krabber?
![]()
Høres koselig ut - lykke til ^-^
Hørtes veldig deilig ut! Har ikke store planene selv. Ganske laber energi idag, så føler jeg bare sbinser rundt. Skal ut en tur etterpå med ei venninne og barnaGooood morgen damer
Planer for dagen?
Ingen planer ennå her, nyter late dager på SørlandetSkal ut å trekke teina etter frokost da, mon tro om vi har fått noen krabber?
![]()
Hørtes veldig deilig ut! Har ikke store planene selv. Ganske laber energi idag, så føler jeg bare sbinser rundt. Skal ut en tur etterpå med ei venninne og barna![]()
Da har jeg gjort noe jeg ikke skulle nemlig gått en 2 timers tur i ulent terreng. Kan jo ikke lære seg sine begrensninger. Må si jeg er sliten nå og skrekkelig vondt i bekkenet. Så nå er det hjem å legge seg på terrassen.![]()
Koselig med besøk og grillingGod morgen ja![]()
Her har vi fortsatt besøk. I går var vi på skolen og lekte. Senere reiste vi til gamle bergen. Så grilling på ettermiddagen![]()
I dag skal vi i banken og tømme sparebøssen til guttungenEllers så tar vi det litt som det kommer
![]()
Koselig med besøk og grilling
Høres ut som været har stilt seg på sommermodus til slutt?
Så deilig ^-^Jada, kjekt detIkke så ofte vi sees!
Tja, jooo...var ikke så gale i går. Kom bittelitt regn rett etter vi var ferdig å spise på terassen. Perfekt timing![]()
I dag er det vel meldt relativt fint fra 12.00 og utover...
Hørtes ut som koselige planerGod morgen ja![]()
Her har vi fortsatt besøk. I går var vi på skolen og lekte. Senere reiste vi til gamle bergen. Så grilling på ettermiddagen![]()
I dag skal vi i banken og tømme sparebøssen til guttungenEllers så tar vi det litt som det kommer
![]()
Fikk ikke quoter riktig innlegg, menmen ^-^Hørtes ut som koselige planerhar dere sommerferie nå?
![]()
Greit med litt å gjøre og, da går dagen fortere syns jegFikk ikke quoter riktig innlegg, menmen ^-^
Gikk ok på jobb - mye å gjøre, spesielt nå med mye ferieavvikling - satt litt over og regner med det i dag ogsåmen fint med ekstra cash neste måned da
![]()
Ja, absolutt herlig med sånne tillegg ^-^ selv om det et kjedelig å jobbe der og da er det morsomt når lønna kommer ^-^ spesielt nå når det er så mye babyting som fristerGreit med litt å gjøre og, da går dagen fortere syns jegabsolutt greit med ekstra cash
sånn tenker jeg når jeg må jobbe helligdager- enda så kjedelig det er så tjener man iallfall veldig godt på det
får jo nattillegg i tillegg, så det hjelper på
![]()
Ja mye babyting som fristerJa, absolutt herlig med sånne tillegg ^-^ selv om det et kjedelig å jobbe der og da er det morsomt når lønna kommer ^-^ spesielt nå når det er så mye babyting som frister
Noen planer for dagen?