Skravletråd

Gooood morgen damer :)
Planer for dagen?
Ingen planer ennå her, nyter late dager på Sørlandet :) Skal ut å trekke teina etter frokost da, mon tro om vi har fått noen krabber? :)

Planer for dagen?
Ingen planer ennå her, nyter late dager på Sørlandet :) Skal ut å trekke teina etter frokost da, mon tro om vi har fått noen krabber? :)
Høres koselig ut - lykke til ^-^

Planer for dagen?
Hørtes veldig deilig ut! Har ikke store planene selv. Ganske laber energi idag, så føler jeg bare sbinser rundt. Skal ut en tur etterpå med ei venninne og barna:)

Da har jeg gjort noe jeg ikke skulle nemlig gått en 2 timers tur i ulent terreng. Kan jo ikke lære seg sine begrensninger. Må si jeg er sliten nå og skrekkelig vondt i bekkenet. Så nå er det hjem å legge seg på terrassen. :)

Hørtes veldig deilig ut! Har ikke store planene selv. Ganske laber energi idag, så føler jeg bare sbinser rundt. Skal ut en tur etterpå med ei venninne og barna:)

Det hørtes koselig ut da, kos dere :)

Da har jeg gjort noe jeg ikke skulle nemlig gått en 2 timers tur i ulent terreng. Kan jo ikke lære seg sine begrensninger. Må si jeg er sliten nå og skrekkelig vondt i bekkenet. Så nå er det hjem å legge seg på terrassen. :)

Uffda det hørtes ikke godt ut, du får ta det rolig resten av dagen :)

I natt ble jeg holdt våken av masse tydelige spark fra nurket :D endelig fikk jeg kjenne på utsiden og alt, og så klart er jeg bortreist så kjæresten må vente med å kjenne en hel uke.

God morgen ja;)
Her har vi fortsatt besøk. I går var vi på skolen og lekte. Senere reiste vi til gamle bergen. Så grilling på ettermiddagen:D
I dag skal vi i banken og tømme sparebøssen til guttungen:D Ellers så tar vi det litt som det kommer:)

God morgen ja;)
Her har vi fortsatt besøk. I går var vi på skolen og lekte. Senere reiste vi til gamle bergen. Så grilling på ettermiddagen:D
I dag skal vi i banken og tømme sparebøssen til guttungen:D Ellers så tar vi det litt som det kommer:)
Koselig med besøk og grilling :)

Høres ut som været har stilt seg på sommermodus til slutt?

Koselig med besøk og grilling :)

Høres ut som været har stilt seg på sommermodus til slutt?

Jada, kjekt det:) Ikke så ofte vi sees!

Tja, jooo...var ikke så gale i går. Kom bittelitt regn rett etter vi var ferdig å spise på terassen. Perfekt timing;)
I dag er det vel meldt relativt fint fra 12.00 og utover...

Jada, kjekt det:) Ikke så ofte vi sees!

Tja, jooo...var ikke så gale i går. Kom bittelitt regn rett etter vi var ferdig å spise på terassen. Perfekt timing;)
I dag er det vel meldt relativt fint fra 12.00 og utover...
Så deilig ^-^

Her er det varmt og strålende sol! Typisk dag på kontoret >< hehe
Og i dag blir det nok overtid...

God morgen ja;)
Hørtes ut som koselige planer:) har dere sommerferie nå?:)

Hørtes ut som koselige planer:) har dere sommerferie nå?:)
Fikk ikke quoter riktig innlegg, menmen ^-^

Gikk ok på jobb - mye å gjøre, spesielt nå med mye ferieavvikling - satt litt over og regner med det i dag også :P men fint med ekstra cash neste måned da ;)

Fikk ikke quoter riktig innlegg, menmen ^-^

Gikk ok på jobb - mye å gjøre, spesielt nå med mye ferieavvikling - satt litt over og regner med det i dag også :P men fint med ekstra cash neste måned da ;)
Greit med litt å gjøre og, da går dagen fortere syns jeg:) absolutt greit med ekstra cash:D sånn tenker jeg når jeg må jobbe helligdager- enda så kjedelig det er så tjener man iallfall veldig godt på det:D får jo nattillegg i tillegg, så det hjelper på:p

Greit med litt å gjøre og, da går dagen fortere syns jeg:) absolutt greit med ekstra cash:D sånn tenker jeg når jeg må jobbe helligdager- enda så kjedelig det er så tjener man iallfall veldig godt på det:D får jo nattillegg i tillegg, så det hjelper på:p
Ja, absolutt herlig med sånne tillegg ^-^ selv om det et kjedelig å jobbe der og da er det morsomt når lønna kommer ^-^ spesielt nå når det er så mye babyting som frister :P

Noen planer for dagen?

Ja, absolutt herlig med sånne tillegg ^-^ selv om det et kjedelig å jobbe der og da er det morsomt når lønna kommer ^-^ spesielt nå når det er så mye babyting som frister :P

Noen planer for dagen?
Ja mye babyting som frister:o har jo en fra før, men på lista over ting jeg føler vi trenger til nestemann er prisen 7000,- uten klær og stellebord:o huff og huff:p mulig noe kan droppes, evt kjøpes brukt.. Har alt kjøpt seng og lekegrind brukt så det er utenom.. hehe.
Planer for dagen må være å ut i den steikende sola. Formen kjennes bedre ut, så kanskje jeg orker litt mer i dag:) guttungen feirer bursdagen sin i bhg i dag siden han har ferie neste uke:D

Back
Topp