Gud, gi meg styrke! Jeg er helt skutt om dagene.. noen tips for å få mer energi? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha får satse på at det kommer når regne gjør detTakk, tror det tar tid før det kommerhehe
TranGud, gi meg styrke! Jeg er helt skutt om dagene.. noen tips for å få mer energi?![]()
Gud, gi meg styrke! Jeg er helt skutt om dagene.. noen tips for å få mer energi?![]()
Greit nok den er vært mye og 10000 ny, men gir aldri mer enn halvpris for en brukt uansett jeg altså.Enig at 6000 var mye. Får håpe det kommer flere nærmere da![]()
God morgenØnsker alle en fin uke! (og bedre start på dagen
)
Fikk ikke helt sove i natt da halsen ble sår og tørr. Hadde det ikke vært for at det er alt for mye å gjøre på jobb og redusert grunnet ferie hadde jeg nok blitt hjemme :/
God morgen og god bedringGod morgenØnsker alle en fin uke! (og bedre start på dagen
)
Fikk ikke helt sove i natt da halsen ble sår og tørr. Hadde det ikke vært for at det er alt for mye å gjøre på jobb og redusert grunnet ferie hadde jeg nok blitt hjemme :/
Har ingen store planer endaSnille er dere
Noen som skal noe morsomt i dag da?
Så gøy! Vi skal i slutten av måneden, rett før vi reiser opp til familien til mannen - gleder meg også veldig! ^-^Om 15 dager skal vi på 3D ultralyd da, det gleder jeg meg til![]()
Så gøy! Vi skal i slutten av måneden, rett før vi reiser opp til familien til mannen - gleder meg også veldig! ^-^
Tar du hos noen du har vært hos før?
Så gøy da ^-^ lillesøsteren min hadde også bakedilla når hun var gravid - fryseren var fylt til randen med kaker, brød og rundstykkerGrepet av bakelyst til de grader om dagen![]()
Har bakt hver dag![]()
Hehe jeg baker rundstykker til frokost ca hver 3 dag danye bedre enn å kjøpe brød
![]()
På lørdag ble den små krydder kjeks![]()
I går var det solo muffins
Å i dag blir det eple og pære stenger![]()