Skravletråd

Gud, gi meg styrke! Jeg er helt skutt om dagene.. noen tips for å få mer energi? :D

Enig at 6000 var mye. Får håpe det kommer flere nærmere da :)
Greit nok den er vært mye og 10000 ny, men gir aldri mer enn halvpris for en brukt uansett jeg altså.
Da blir det heller en ny brio happy lilla. :P
Har egentlig ingen budsjett. Vil bare ha en vogn jeg liker, både farge og komfort. 4hjul er et must for oss.

God morgen :) Ønsker alle en fin uke! (og bedre start på dagen ;) )

Fikk ikke helt sove i natt da halsen ble sår og tørr. Hadde det ikke vært for at det er alt for mye å gjøre på jobb og redusert grunnet ferie hadde jeg nok blitt hjemme :/

Fikk ikke helt sove i natt da halsen ble sår og tørr. Hadde det ikke vært for at det er alt for mye å gjøre på jobb og redusert grunnet ferie hadde jeg nok blitt hjemme :/

God bedring :) Håper det blir ok på jobb likevel.

God morgen og god bedring :(

Her pøser det ned og blåser veldig så jeg vet ikke helt!

Om 15 dager skal vi på 3D ultralyd da, det gleder jeg meg til :)
Så gøy! Vi skal i slutten av måneden, rett før vi reiser opp til familien til mannen - gleder meg også veldig! ^-^

Tar du hos noen du har vært hos før?

Så gøy! Vi skal i slutten av måneden, rett før vi reiser opp til familien til mannen - gleder meg også veldig! ^-^

Tar du hos noen du har vært hos før?

Så gøy!! Ble plutselig litt usikker da jeg regnet på uker nå for trodde jeg skulle være 26 uker når det var men hvis det er om 15 dager er jeg 25+3, jaja nesten det samme :P får dobbeltsjekke når vi kommer hjem :D

Jeg har vært der en gang før ja, men det var på tidlig ultralyd :)

Har fått en ekstra ul på sykehuset, :) så er usikker på om jeg skal bestille 3D eller ikke.

Grepet av bakelyst til de grader om dagen :o
Har bakt hver dag :p
Hehe jeg baker rundstykker til frokost ca hver 3 dag da :) nye bedre enn å kjøpe brød :p
På lørdag ble den små krydder kjeks :)
I går var det solo muffins
Å i dag blir det eple og pære stenger :p

Grepet av bakelyst til de grader om dagen :o
Har bakt hver dag :p
Hehe jeg baker rundstykker til frokost ca hver 3 dag da :) nye bedre enn å kjøpe brød :p
På lørdag ble den små krydder kjeks :)
I går var det solo muffins
Å i dag blir det eple og pære stenger :p
Så gøy da ^-^ lillesøsteren min hadde også bakedilla når hun var gravid - fryseren var fylt til randen med kaker, brød og rundstykker :P

Trodde jeg ville bli smittet jeg og, men har hittil ikke laget noe annet en kake til jobben. En gang ><

Back
Topp