Skravletråd

Så kjedelig :( vet dere hvem? Så dere kan få skrevet skademelding?
Nei!!!:( Vedkommende har tydeligvis bare stukket:( Så vet ingenting om hvem nei...
Var for å se på vogn...en relativt stor parkeringsplass til flere butikker.

Nei!!!:( Vedkommende har tydeligvis bare stukket:( Så vet ingenting om hvem nei...
Var for å se på vogn...en relativt stor parkeringsplass til flere butikker.

Ååå :( da hadde jeg blitt forbanna. Ikke greit å gjøre slikt. Har kjørt i flere og blitt truffet av noen noen ganger, er kjempe kjedelig men fikser det med skademelding.
Har aldri kjørt på noen å så stikki av. Har heller ikke opplevd at noen har gjort det mot meg.
Synes det var toppen av frekkhet.

Ble det stor skade?
Så kjedelig når dere hadde gjort noe morsomt.

Ååå :( da hadde jeg blitt forbanna. Ikke greit å gjøre slikt. Har kjørt i flere og blitt truffet av noen noen ganger, er kjempe kjedelig men fikser det med skademelding.
Har aldri kjørt på noen å så stikki av. Har heller ikke opplevd at noen har gjort det mot meg.
Synes det var toppen av frekkhet.

Ble det stor skade?
Så kjedelig når dere hadde gjort noe morsomt.

Ja, er jo det som er normalt. Desverre finnes det idioter der ute:/ Uhell kan jo såklart skje, men da sier man jo i fra.

Stygge merker og lakk som er vekke på støtfanger og bakre dør:/

Ja, er jo det som er normalt. Desverre finnes det idioter der ute:/ Uhell kan jo såklart skje, men da sier man jo i fra.

Stygge merker og lakk som er vekke på støtfanger og bakre dør:/
Dette har jeg opplevd TO ganger. Folk eier ikke folkeskikk dessverre. Ekstra kjedelig om man ikke har full kasko, for da må man jo punge ut masse, uten å ha gjort noe galt. Utrolig kjipe penger!! :(

Dette har jeg opplevd TO ganger. Folk eier ikke folkeskikk dessverre. Ekstra kjedelig om man ikke har full kasko, for da må man jo punge ut masse, uten å ha gjort noe galt. Utrolig kjipe penger!! :(
Er det sant?? er folk virkelig så smålig!!:O

Vi har full forsikring og må ut med en egenandel.

Åååh nei :eek: det er så surt :eek:

Folk er utrolig frekke!

Noen har kjørt på den andre bilen vår å. Ødela hele fremre skjermen. Den er knust !!

Fryktelig også!
Idiot menneker. Håper de får dårlig samvittighet!! Argghhh!!

Åh, kjipt. hva kostet det?

Fryktelig også!
Idiot menneker. Håper de får dårlig samvittighet!! Argghhh!!

Åh, kjipt. hva kostet det?
Det hadde blitt mye for hele skjermen måtte ha blitt bytta. Nå har vi jo kjøpt ny å dermed gidder vi ikke koste mere på den bilen :/

Er utrolig surt.

Å ja jeg håper de sitter med verdens verste samvittighet

Å ikke minst at den bilen er mer skadet enn deres

Det hadde blitt mye for hele skjermen måtte ha blitt bytta. Nå har vi jo kjøpt ny å dermed gidder vi ikke koste mere på den bilen :/

Er utrolig surt.

Å ja jeg håper de sitter med verdens verste samvittighet

Å ikke minst at den bilen er mer skadet enn deres

Uff kjipt. dere hadde ikke noe forsikring?
Hva bil har dere nå da?

Back
Topp