Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen har kjørt i bilen vår!!!![]()
Nei!!!Så kjedeligvet dere hvem? Så dere kan få skrevet skademelding?
Nei!!!Vedkommende har tydeligvis bare stukket
Så vet ingenting om hvem nei...
Var for å se på vogn...en relativt stor parkeringsplass til flere butikker.
Åååda hadde jeg blitt forbanna. Ikke greit å gjøre slikt. Har kjørt i flere og blitt truffet av noen noen ganger, er kjempe kjedelig men fikser det med skademelding.
Har aldri kjørt på noen å så stikki av. Har heller ikke opplevd at noen har gjort det mot meg.
Synes det var toppen av frekkhet.
Ble det stor skade?
Så kjedelig når dere hadde gjort noe morsomt.
Dette har jeg opplevd TO ganger. Folk eier ikke folkeskikk dessverre. Ekstra kjedelig om man ikke har full kasko, for da må man jo punge ut masse, uten å ha gjort noe galt. Utrolig kjipe penger!!Ja, er jo det som er normalt. Desverre finnes det idioter der ute:/ Uhell kan jo såklart skje, men da sier man jo i fra.
Stygge merker og lakk som er vekke på støtfanger og bakre dør:/
Er det sant?? er folk virkelig så smålig!!:ODette har jeg opplevd TO ganger. Folk eier ikke folkeskikk dessverre. Ekstra kjedelig om man ikke har full kasko, for da må man jo punge ut masse, uten å ha gjort noe galt. Utrolig kjipe penger!!![]()
Åååh neiNoen har kjørt i bilen vår!!!![]()
Ååå neii... Ringe butikken og spør om dem har overvåkning utafor?Nei!!!Vedkommende har tydeligvis bare stukket
Så vet ingenting om hvem nei...
Var for å se på vogn...en relativt stor parkeringsplass til flere butikker.
Åååh neidet er så surt
Folk er utrolig frekke!
Noen har kjørt på den andre bilen vår å. Ødela hele fremre skjermen. Den er knust !!
Ååå neii... Ringe butikken og spør om dem har overvåkning utafor?
Det hadde blitt mye for hele skjermen måtte ha blitt bytta. Nå har vi jo kjøpt ny å dermed gidder vi ikke koste mere på den bilen :/Fryktelig også!
Idiot menneker. Håper de får dårlig samvittighet!! Argghhh!!
Åh, kjipt. hva kostet det?
TakkGratiss med nye sandaler. Veldig kjekke de der![]()
Det hadde blitt mye for hele skjermen måtte ha blitt bytta. Nå har vi jo kjøpt ny å dermed gidder vi ikke koste mere på den bilen :/
Er utrolig surt.
Å ja jeg håper de sitter med verdens verste samvittighet
Å ikke minst at den bilen er mer skadet enn deres
Har sånne på jobbTakkde var jo sykt gode å gå i
![]()
![]()
Jo vi har forsikringUff kjipt. dere hadde ikke noe forsikring?
Hva bil har dere nå da?
Haha der hat jeg rosa crocksHar sånne på jobb![]()
Jo vi har forsikring
Nå har vi en touranhadde det sjedd med den hadde vi fiksa det
![]()