Skravletråd

Tusen takk :D blir stas etterpå, skulle visst feires i barnehagen og :flower
Åh det er så koselig - husker jeg skulle følge nevøen min i barnehagen en gang han hadde bursdag og fikk klemmer av de som var der for å gratulere ham *smelt*

God morgen ja!

Her skal samboeren min (som har pappaperm) ta med lillegutt på besøk på jobben i dag og jeg skal være hjemme med 6-åringen :) Det er meldt supert vær så håper å få kost oss masse ute i alle fall! Har ikke de helt store planene, er litt sliten om dagen :) men begynte å strikke rosa små votter i går, så det skal jeg fortsette på i dag :D

Håper dere får en fin dag!

God morgen ja!

Her skal samboeren min (som har pappaperm) ta med lillegutt på besøk på jobben i dag og jeg skal være hjemme med 6-åringen :) Det er meldt supert vær så håper å få kost oss masse ute i alle fall! Har ikke de helt store planene, er litt sliten om dagen :) men begynte å strikke rosa små votter i går, så det skal jeg fortsette på i dag :D

Håper dere får en fin dag!

Hvor stor aldersforskjell blir det mellom lillegutt og nov.bebis?:)
Rosa små votter, nommin:D

Hei jenter!
Håper dere får en god dag <3
Her er det egenpleiedag etter eksamensstresse!
Deilig dusj med herlig shampoo og balsam som lukta fantastisk og reparere håret, barbering av legga og herlig krem fra Elisabeth arden serien, ansiktsrens og ansiktsmaske fra REN serien og hårkur fra wella! Som skal avsluttes med støping av gel negla!

Deilig å slappe av før turen går til Lillehammer i ettermiddag på personaltur!

God morgen :)
Har malt vinduer og lister på barnerommet, skal rydde og vaske litt, så en tur til legen :)

Hva er din plan for i dag?

Hva farger blir det på barneromme?:)
Lykke til hos legen.

Rydde og vaske litt klær, slappe av og på senvakt:)

Hei jenter!
Håper dere får en god dag <3
Her er det egenpleiedag etter eksamensstresse!
Deilig dusj med herlig shampoo og balsam som lukta fantastisk og reparere håret, barbering av legga og herlig krem fra Elisabeth arden serien, ansiktsrens og ansiktsmaske fra REN serien og hårkur fra wella! Som skal avsluttes med støping av gel negla!

Deilig å slappe av før turen går til Lillehammer i ettermiddag på personaltur!
Det hørtes deilig ut:D
Riktig god tur:)

Hva farger blir det på barneromme?:)
Lykke til hos legen.

Rydde og vaske litt klær, slappe av og på senvakt:)

Må innrømme at jeg er kjempe sær når det kommer til farger. Så det ble Chi/ hvit. Nå er det bare stua, soverom og do nede som ikke er i Chi, stua skulle ha blitt det i år, men det ble utsatt ;) soverommet et i lys toscana, er faktisk bare på do jeg har farge, vet ikke helt hva som gikk av meg den dagen men malte en vegg på do rød, resten hvit :)
Bruker heller farger i gardiner og litt slikt på barnerommet, lettere å skifte ut:)

Hvor stor aldersforskjell blir det mellom lillegutt og nov.bebis?:)
Rosa små votter, nommin:D

Det blir 18 mnd mellom dem! Vi har 5 år og 4 mnd mellom nr 1 og nr 2 så det blir nok ganske annerledes denne gangen, men gleder oss veldig!! :)

Back
Topp