Merkelig :/ håper de klarer å fikse derOg det hadde jeg jo ikke... Søren og! Får sende Mail til de i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig :/ håper de klarer å fikse derOg det hadde jeg jo ikke... Søren og! Får sende Mail til de i morgen!
Gratulerer med dagen til 2 åringen ^-^God morgen! Eldste har bursdaghipp hurra for toåringen!
Tusen takkGratulerer med dagen til 2 åringen ^-^
Åh det er så koselig - husker jeg skulle følge nevøen min i barnehagen en gang han hadde bursdag og fikk klemmer av de som var der for å gratulere ham *smelt*Tusen takkblir stas etterpå, skulle visst feires i barnehagen og
![]()
God morgen! Eldste har bursdaghipp hurra for toåringen!
Såå koseligÅh det er så koselig - husker jeg skulle følge nevøen min i barnehagen en gang han hadde bursdag og fikk klemmer av de som var der for å gratulere ham *smelt*
Tusen takk!Gratulerer! Så stasHåper dagen blir topp!
Vi spiste på Che!!Ble ikke no fancy akkurat: burger og lasagne. Men det var godt da!
![]()
Ja, ikke sant.Nå har vi sett the whispers åden var farlig spennende da
![]()
God morgen!!God morgen! Eldste har bursdaghipp hurra for toåringen!
God morgen ja!
Her skal samboeren min (som har pappaperm) ta med lillegutt på besøk på jobben i dag og jeg skal være hjemme med 6-åringenDet er meldt supert vær så håper å få kost oss masse ute i alle fall! Har ikke de helt store planene, er litt sliten om dagen
men begynte å strikke rosa små votter i går, så det skal jeg fortsette på i dag
Håper dere får en fin dag!
God morgenDine planer for dagen da?
![]()
God morgen
Har malt vinduer og lister på barnerommet, skal rydde og vaske litt, så en tur til legen
Hva er din plan for i dag?
Det hørtes deilig utHei jenter!
Håper dere får en god dag <3
Her er det egenpleiedag etter eksamensstresse!
Deilig dusj med herlig shampoo og balsam som lukta fantastisk og reparere håret, barbering av legga og herlig krem fra Elisabeth arden serien, ansiktsrens og ansiktsmaske fra REN serien og hårkur fra wella! Som skal avsluttes med støping av gel negla!
Deilig å slappe av før turen går til Lillehammer i ettermiddag på personaltur!
Hva farger blir det på barneromme?
Lykke til hos legen.
Rydde og vaske litt klær, slappe av og på senvakt![]()
Hvor stor aldersforskjell blir det mellom lillegutt og nov.bebis?![]()
Rosa små votter, nommin![]()