Så deilig da! Kos deg med det!Jaaa <3
Føler virkelig det skal bli godt! Så i morgen blir det egenpleie dag før toget til lillehammer<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig da! Kos deg med det!Jaaa <3
Føler virkelig det skal bli godt! Så i morgen blir det egenpleie dag før toget til lillehammer<3
Hengekøye er max avslappende da!Når dere nevner 'nyte' - kjøpte stativ til hengekøya i går. Vurderte å vente til helgen med å montere den, men med dette været vet jeg hva det blir til ^-^
Hengekøye er max avslappende da!Når dere nevner 'nyte' - kjøpte stativ til hengekøya i går. Vurderte å vente til helgen med å montere den, men med dette været vet jeg hva det blir til ^-^
Ja ♡ har hatt lyst på kjempelenge, så når jeg for sikkert 100de gang gikk forbi de på Ikea med lengtende blikk ble det bestemt at jeg skulle få en veldig tidlig bursdagsgaveHengekøye er max avslappende da!
Åh, må være fantastisk med hengekøyeNår dere nevner 'nyte' - kjøpte stativ til hengekøya i går. Vurderte å vente til helgen med å montere den, men med dette været vet jeg hva det blir til ^-^
Kan jeg spørre hva det dreier seg om?Takk for alle lykke ønskninger jenter!gikk over all forventning og jeg kan si meg ferdig med første året!
![]()
Jobbe fra hengekøye faktisk: D Hehe! Skulle vurdert det om vi hadde trær i hagen å henge påJa ♡ har hatt lyst på kjempelenge, så når jeg for sikkert 100de gang gikk forbi de på Ikea med lengtende blikk ble det bestemt at jeg skulle få en veldig tidlig bursdagsgave
Pleide å jobbe fra hengekøye i studietiden og - burde hatt det på jobb og![]()
Åååh det hørtes hvertfall deilig utNår dere nevner 'nyte' - kjøpte stativ til hengekøya i går. Vurderte å vente til helgen med å montere den, men med dette været vet jeg hva det blir til ^-^
Reprisen fra i gårtv-tips for kvelden?![]()
Reprise gidder jeg ikkeReprisen fra i går
Hehe har ikke sjekka hva som går på tv enda faktiskKidden ser på netflix
![]()
Kan jeg spørre hva det dreier seg om?![]()
Er ikke reprise for oss da siden vi ikle så den i gårReprise gidder jeg ikkeKanskje sette på en film hmm...
Åhh, herre...er det i dag?Er ikke reprise for oss da siden vi ikle så den i gårhehe mente opptak
Men det er camping på øland ådet må vi å få med oss
Å nå ser jeg mom på tv Norgepå fem i kveld går også jordmødrene
![]()
Hvilken? Campingen?Åhh, herre...er det i dag?haha..
Campingen jaHvilken? Campingen?må få med meg den
jordmødrene tar jeg opp
![]()
Campingen ja![]()
Aldri vært på den nei. Vært på noen andre campinger i Sverige bare.Har noen av dere vært der? Vurdere å dra ditt te neste år, leige hytte der![]()