JaHihi, sant. Men blir bra når det endelig kommer daGod helg
![]()
God helg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaHihi, sant. Men blir bra når det endelig kommer daGod helg
![]()
Neeei!Men håper de slipper hele sesongen da. Var noen som sa at de skulle slippe en og en episode! Det er jo ikke no gøy!
HeiheiGod morgenhva er planen for dagen?
God morgenher er det shooping på menyen
vert å fått en del nye klær, vert en liten tur på toys e us ( ikke mindre enn 4 bursdags barn barna skal i selskap til)
Nå leter vi etter nye cd spillere til de håpefulle..
Etterpå blir det til Moods . Sambo skal bytte ett belte og se på ny bukse
Så kansje en tur innom babymiljø for å se om de har den basen til bilstol som vi vill ha
Å kansje enda en bukse å topp på meghaha uff fått dilla på klær
Hjem å få tuppa selskapa klar, dobbel bursdag på henne Før de leveres til foreldrene mine for natta
Å så er det overaskelses fest for sambo i kveld.. Spent på den ja :/
Ha en fin lørdag alle sammen![]()
Shit, i dag er jeg akkurat 4 mnd på vei! Føles så mye lengre enn 15 ukerblir nok tredje dagen låst til sofaen for min del, blir helt skutt av de nye kvalmestillende jeg har blitt satt på. I morgen skal vi i konfirmasjon, så jeg må kanskje prøve å bli litt klar for det da. Har ikke nappa øyenbrynene på evigheter f eks, føler meg så slask!
Stemmer detMye å handle dere da![]()
Den festen din svigerinne fikser som du hadde en egen tråd om på skjult?
Hm. Ja. Du tror fortsatt ikke det blir vellykket elr?Stemmer detså kan bli spennende :/
Fikk melding seint i går om jeg kunne bake kake å.. Men har jo ikke mulighet til det da :/ å så i tillegg vill han jo forstå vis jeg tar med en stor kake på besøk til noen som ikke spiser kake![]()
Oh, termin samtidig vi eller?Når er din?
Ka kvalmestillende tar du? Dårlig erfaring med det jeg:/
Må ikke føle deg slask da. Orker man ikke så orker man ikke...
Jeg har termin 25. november, du har 1. desember? Blir forvirra av de dagene og ukene av og til altsåFikk i hvert fall beskjed om at jeg var 14+5 da jeg var på ultralyd 28. mai.
Gikk på postafen, men nå har jeg nettopp begynt på phenergan, og de ødelegger meg. Tenker jeg gir de et par uker før jeg eventuelt går tilbake til postafen eller spør legen om noen andre. Jeg kasta opp mer på postafen, men slapp i hvert fall å være så svimmel og uvel konstant. Hvilke har du prøvd?
Nå skal jeg faktisk få på meg litt sminke og komme meg ut døra en liten tur snart![]()
1 des. ja. Jeg er akkurat 15uker i dag nemlig og lurte derfor siden du skrev uke 15. Gjerne slutten av uke 15 da?
Afipran og de ble jeg kjempe dårlig av. Ikke i forbinelse med graviditet,men mageinfeksjon.
Er fortsatt skeptisk men jeg håper det gårHm. Ja. Du tror fortsatt ikke det blir vellykket elr?
Aha,sånn ja...Bare jeg som misforstodAha, nei jeg er 16 uker i dagAltså 4 mnd. Mente bare at det føles så mye lengre på bare en uke. Apifran gir de visst om det er helt krise, håper virkelig ikke at jeg ender opp på de. Har hyperemesis, men er så heldig at jeg blir hjulpet i hvert fall litt av piller foreløpig. Håper jeg slipper å kaste opp alt igjen, det var ikke noe særlig.
Håper detEr fortsatt skeptisk men jeg håper det går![]()
Haha, samme herAhh proppa på taco hehe..