Skjønner følelsen! Fint skjørt du fant da!!
Takk!
Vært på personaltur i helgen så var avgengig av noe som såg ok ut når vi skulle ut å spise i går kveld!
Storkoste meg med alkoholdfrie drinker mens de andre drakk alkohol!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner følelsen! Fint skjørt du fant da!!
De fleste der er denne sommerenSer ut til at 2016 blir ett bra år![]()
Absolutt! Morsomt å være flereDe fleste der er denne sommeren![]()
Men i okt 2016 er vi 3 venninner som blir 30 i løpet av 1 ukedet må jo feires stort
![]()
![]()
Åååh det må jo være en perfekt gave daAbsolutt! Morsomt å være flere
Lillesøsteren min bli 30 neste år, men har allerede sagt at hun ikke har så lyst å feire - så det spares opp til jentetur med spa-opphold og massasje![]()
Det ble sikkert veldig brahar aldri tenkt så mye over kleskoden
hørtes ut som en fin kjole!
vises babymagen i den eller?
![]()
Hehe så herligI dag kjente jeg bevegelser for første gang (som jeg er helt sikker på at faktisk var det). Herligspiste mye kake i konfirmasjon da, og da ble det jammen liv i nurket. Hadde ikke forventet det så tidlig siden jeg er førstegangs, men jeg kjenner mye etter da.
Aaaww, så koseligI dag kjente jeg bevegelser for første gang (som jeg er helt sikker på at faktisk var det). Herligspiste mye kake i konfirmasjon da, og da ble det jammen liv i nurket. Hadde ikke forventet det så tidlig siden jeg er førstegangs, men jeg kjenner mye etter da.
Ååå, det hørtes jo helt fantastisk ut da! Mine lillesøster er 16 og 20, så gleder meg til noen år til. Da har jeg lyst å ta dem med på jenteturAbsolutt! Morsomt å være flere
Lillesøsteren min bli 30 neste år, men har allerede sagt at hun ikke har så lyst å feire - så det spares opp til jentetur med spa-opphold og massasje![]()
Så kjedelig å reagere på det daI år er det 70 års lag te svigerfar i slutten av juni, kan ikke si jeg gleder meg, ikke pga at jeg ikke får drikke alkohol, drikker ca 1/2 flaske vin i løpet av et år, så det er ikke noe problem. Har problemer med parfyme, blir tett i nesa og uvell av endel parfymer også til vanlig. Så gleder meg ikke til mye fremmede folk.
Te meste år er det 2 50 års lag
Å så har vi 5 års bryllups dag i år, men det er i des så da kan mor feire)
Aaaww, så koselighvor mange uker er du?
Jeg er 16+3 jeg16+1 i dag.Du ligger ca en uke foran meg gjør du ikke?
Jeg er 16+3 jegGreier ikke hhuske hvor langt dem andre her inne er, så jeg spør sikkert folk om det flere ganger
Gullfisk hukommelse jeg
Når skal du på oul da?
Har den 22Jeg måtte se på terminlisten, men har pittelitt kontroll på sånn ca hvor i mnd folk befinner seg stort sett, ettersom jeg redigerer listen.du står på 19., måtte sjekke den altså
har OUL 26., så nærmer seg! Du da?
Har den 22gleder meg så innmari!! Vil du vite kjønn?
Skal på tirsdag! Vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg igjennom morgendagen, grunnet typisk blanding av supergira og stresset![]()
OUL, ja ^-^ når jeg fikk brevet og første ukene var jeg bare spent og veldig nysgjerrig. Siste uken har blitt litt mer fylt av 'tenk om' tanker. Har i tillegg gjort det jeg ikke skal, og lest om de som mister sent ><OUL?jeg grugleder meg jeg, eller mest spent tror jeg. Kommer sikkert til å være helt fjern dagene rett før, haha.