Skravletråd

Skjønner følelsen! Fint skjørt du fant da!!

Takk! :D ble kjempe fornøyd! :)
Vært på personaltur i helgen så var avgengig av noe som såg ok ut når vi skulle ut å spise i går kveld! :)

Storkoste meg med alkoholdfrie drinker mens de andre drakk alkohol! :) Deilig å være i god form i dag! :)

Har også slitt med å finne klær som passer (OG som jeg liker) - blir derfor ekstra happy de gangene jeg finner noe :P

De fleste der er denne sommeren :)

Men i okt 2016 er vi 3 venninner som blir 30 i løpet av 1 uke :D det må jo feires stort :D :D
Absolutt! Morsomt å være flere ;)

Lillesøsteren min bli 30 neste år, men har allerede sagt at hun ikke har så lyst å feire - så det spares opp til jentetur med spa-opphold og massasje:P

Det ble sikkert veldig bra :) har aldri tenkt så mye over kleskoden :p hørtes ut som en fin kjole! :) vises babymagen i den eller? ;)

Magen viste godt! Haha. Nå føler jeg meg svær også da, og spesielt etter god mat og masse kake :p var ei som var 6 mnd på vei der også, og heldigvis hadde hun større mage enn meg, føler jeg vokser i rekordfart jo!

I dag kjente jeg bevegelser for første gang (som jeg er helt sikker på at faktisk var det). Herlig :) spiste mye kake i konfirmasjon da, og da ble det jammen liv i nurket. Hadde ikke forventet det så tidlig siden jeg er førstegangs, men jeg kjenner mye etter da.

I dag kjente jeg bevegelser for første gang (som jeg er helt sikker på at faktisk var det). Herlig :) spiste mye kake i konfirmasjon da, og da ble det jammen liv i nurket. Hadde ikke forventet det så tidlig siden jeg er førstegangs, men jeg kjenner mye etter da.
Hehe så herlig :D :D

I år er det 70 års lag te svigerfar i slutten av juni, kan ikke si jeg gleder meg, ikke pga at jeg ikke får drikke alkohol, drikker ca 1/2 flaske vin i løpet av et år, så det er ikke noe problem. Har problemer med parfyme, blir tett i nesa og uvell av endel parfymer også til vanlig. Så gleder meg ikke til mye fremmede folk.
Te meste år er det 2 50 års lag :)
Å så har vi 5 års bryllups dag i år, men det er i des så da kan mor feire :))

Aaaww, så koselig:) hvor mange uker er du?

Absolutt! Morsomt å være flere ;)

Lillesøsteren min bli 30 neste år, men har allerede sagt at hun ikke har så lyst å feire - så det spares opp til jentetur med spa-opphold og massasje:p
Ååå, det hørtes jo helt fantastisk ut da! Mine lillesøster er 16 og 20, så gleder meg til noen år til. Da har jeg lyst å ta dem med på jentetur:)

I år er det 70 års lag te svigerfar i slutten av juni, kan ikke si jeg gleder meg, ikke pga at jeg ikke får drikke alkohol, drikker ca 1/2 flaske vin i løpet av et år, så det er ikke noe problem. Har problemer med parfyme, blir tett i nesa og uvell av endel parfymer også til vanlig. Så gleder meg ikke til mye fremmede folk.
Te meste år er det 2 50 års lag :)
Å så har vi 5 års bryllups dag i år, men det er i des så da kan mor feire :))
Så kjedelig å reagere på det da :(

Men liker fordi du kan feire bryllupsdagen :D :D å hele 5 år :D

16+1 i dag. :) Du ligger ca en uke foran meg gjør du ikke?
Jeg er 16+3 jeg:) Greier ikke hhuske hvor langt dem andre her inne er, så jeg spør sikkert folk om det flere ganger:) Gullfisk hukommelse jeg;) Når skal du på oul da?

Jeg er 16+3 jeg:) Greier ikke hhuske hvor langt dem andre her inne er, så jeg spør sikkert folk om det flere ganger:) Gullfisk hukommelse jeg;) Når skal du på oul da?

Jeg måtte se på terminlisten, men har pittelitt kontroll på sånn ca hvor i mnd folk befinner seg stort sett, ettersom jeg redigerer listen. :) du står på 19., måtte sjekke den altså ;)
har OUL 26., så nærmer seg! Du da?

Jeg måtte se på terminlisten, men har pittelitt kontroll på sånn ca hvor i mnd folk befinner seg stort sett, ettersom jeg redigerer listen. :) du står på 19., måtte sjekke den altså ;)
har OUL 26., så nærmer seg! Du da?
Har den 22:) gleder meg så innmari!! Vil du vite kjønn?

Har den 22:) gleder meg så innmari!! Vil du vite kjønn?

Nærmer seg! Vi vet allerede at det mest sannsynlig er jente :) stoler ikke 100% på det siden jeg kun var 14+5 på ultralyden da, men hun var temmelig sikker. Sa til og med at hun så skambeinet, og at det også tydet på jente. Er for kontrollfreak til å ikke vite, jeg, haha. Håper på å få vite veldig sikkert på OUL. Vil du?

Skal på tirsdag! Vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg igjennom morgendagen, grunnet typisk blanding av supergira og stresset :P

Skal på tirsdag! Vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg igjennom morgendagen, grunnet typisk blanding av supergira og stresset :P

OUL? :D jeg grugleder meg jeg, eller mest spent tror jeg. Kommer sikkert til å være helt fjern dagene rett før, haha.

OUL? :D jeg grugleder meg jeg, eller mest spent tror jeg. Kommer sikkert til å være helt fjern dagene rett før, haha.
OUL, ja ^-^ når jeg fikk brevet og første ukene var jeg bare spent og veldig nysgjerrig. Siste uken har blitt litt mer fylt av 'tenk om' tanker. Har i tillegg gjort det jeg ikke skal, og lest om de som mister sent ><

Men har tatt hele dagen i morgen fri, så slipper i alle fall å stresse om tid ^-^

Back
Topp