TakkHa en fin dag du å!
Her er det nettstudie, og arbeidskrav skriving som er planen !
Du da?
Ok, lykke til.
Slappe av, rydde litt og sove
Småbarnssvømming i ettermiddag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHa en fin dag du å!
Her er det nettstudie, og arbeidskrav skriving som er planen !
Du da?
Takk![]()
Ok, lykke til.
Slappe av, rydde litt og sove![]()
Småbarnssvømming i ettermiddag![]()
Good good. Må jo være deilig å snart være ferdigTakk!
Snart er de i boks!
Høres ut som en grei dag!
Good good. Må jo være deilig å snart være ferdig![]()
Hurra for detJaaa!
Da er det bare ett arbeidskrav og to eksamener igjen!
Hurra for det![]()
Skjønner jeg godtSkal bli godt å ta sommerferie!
Skjønner jeg godt![]()
Så gøy daNå er det bare 14 dager til vi skal fortelle bonuspia om lillegull og da resten av familien!![]()
Så gøy da![]()
Nervøs til tusen, min familir vet det jo nå, men er familien til samboeren som blir spennende
! :O de mener han har nok med de to han har!
Hehe, jaja..men de blir vel glad når de får vite nyheten tror du?![]()
Men de kan jo mene hva de vilVet ikke
Er så usikker på det, vet at samboeren til svigerbror blir kjempe glad, men svigerforeldrene mine er jeg litt bekymret for, da de vet vi har slitt en del økonomisk liksom, og mener at vi ikke trenger barn enda![]()
Vert hos skolelegen med hu som skal begynne på skolen. Å hele dagen til nå har gått til venting..å kjøring frem og tilbake :/ å nå venter jeg igjen.. Denne gangen på å begynne på jobb .. Begynner ikke før 11.. Skal bli godt når denne dagen er over kjenner jegØnsker alle sammen en fin tirsdagHva er deres planer for dagen
?
Den store ventedagenVert hos skolelegen med hu som skal begynne på skolen. Å hele dagen til nå har gått til venting..å kjøring frem og tilbake :/ å nå venter jeg igjen.. Denne gangen på å begynne på jobb .. Begynner ikke før 11.. Skal bli godt når denne dagen er over kjenner jeg![]()
Det er kjedelig med sånne vente å møte dager.. Å har nok ett møte i morgen.. BlæDen store ventedagenSå kjedelig da...
Hvor lenge jobber du da?![]()
Men de kan jo mene hva de vilFår nå håpe de blir glad da
![]()
Her blir det 5 barnebarnet på hans side og 2 på min.
Det er det helt klartDet er kjedelig med sånne vente å møte dager.. Å har nok ett møte i morgen.. Blæ
Jobber bare til 16så akkurat det kan jeg ikke klage på
![]()