Kun den første ringens herre jaDen første?
Vi var en jente gjeng som hadde som tradisjon å se de når de kom på kino. Hver lille julaftenå akkurat det var litt kos da
![]()
Koselig tradisjon da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun den første ringens herre jaDen første?
Vi var en jente gjeng som hadde som tradisjon å se de når de kom på kino. Hver lille julaftenå akkurat det var litt kos da
![]()
AhhhVert på jobb å slavetså handlet.. Nå sitter jeg her før jeg snart skal begynne på noe middag
må bare gidde å reise meg først
![]()
Ja, de var nesten like bra alle sammen! Men forfatteren døde før han rakk å skrive dem ferdig - så han skrev ferdig plottet og valgte en annen til å skrive de 4 siste - merkes jo litt.Å 14 som er like spennende ? Det er ikke verst![]()
![]()
Sambo ler av meg hver gang jeg snakker til bokahaha ser jo ikke helt bra ut men Guri det er gøy
![]()
Ikke noe mere enn amerikansk gryteAhhhJobb her også. 7.30-15.00. Så rett i barnehagen og hente. Har spist middag her. Hva skal du lage?
![]()
Jaja, hvorfor ikkeIkke noe mere enn amerikansk grytei dag er meg å Toro ett godt team
hehe
Det er så dumtJaja, hvorfor ikke![]()
Kan som oftest ikke ha slikt vi pga. min cøliaki. Gluten i de fleste ferdigposer![]()
Det er så dumtmen heldivis kommer det mer å mer produkter
hva har dere hatt i dag da?
Ja det kommer bare mer å mer å det hjelper nok masseJada. Får jo glutenfri lasagne fra toro nå. Tilsvarende pakke som den vanlie familiepakningen for eks.
Glutenfri grandis etcNå er det sjelden vi har det uansett da, men kjekt en travel dag
Blir laget nesten alt fra bunn her pga min cøliaki.
I dag hadde vi hvitløksmarinert kyllingfilet med salat til. Guttungen fikk pastaskruer i tillegg.
Jada, smakte detJa det kommer bare mer å mer å det hjelper nok masse
Åååh det hørtes godt ut da![]()
HeheheJada, smakte detOg til kvelds blir det ostesmørbrød, nammmm
![]()
Heheheher blir det kansje oreo milkshake
vis ikke det blir hatting med skinke og ost da
eller middagsrester
vill jo ha alt jo
![]()
Eller etter p ha spist så blir det ikke noeHehe, ikke lettTa litt forskjellig da
![]()
Her frister det mest med ostesmørbrød så da blir det valget enkelt![]()
Eller etter p ha spist så blir det ikke noehadde rester av sjokolade pudding fra i går vi hadde til dessert å nå er jeg så mett at jeg snart sovner
Hva har du på ostesmørbrødet da?det er jo så mye man kan gjøre å det er jo så godt
![]()
Det hørtes godt utHihi, nam![]()
Ost,salami, ketsjup og basilikum![]()
Skinke hva er detDet hørtes godt ut
Jeg pleier å ha ketchup, skinke, ost, oregano og piffiå så litt hvitløksdressing eller rømmedressing på etterpå
![]()
Hehehe det er å veldig godtSkinke hva er detSalami hører hjemme på ostesmørbrød
![]()
Joda, ikke bad det heller..Liker det ogHehehe det er å veldig godt![]()
![]()
Men skinke hadde alltid min morhehe
Ønsker alle sammen en fin tirsdagHva er deres planer for dagen
?