Skravletråd

Vert på jobb å slavet :p så handlet.. Nå sitter jeg her før jeg snart skal begynne på noe middag :p må bare gidde å reise meg først :p
Ahhh:) Jobb her også. 7.30-15.00. Så rett i barnehagen og hente. Har spist middag her. Hva skal du lage?:)

Å 14 som er like spennende ? Det er ikke verst :D :D
Sambo ler av meg hver gang jeg snakker til boka :p haha ser jo ikke helt bra ut men Guri det er gøy :D
Ja, de var nesten like bra alle sammen! Men forfatteren døde før han rakk å skrive dem ferdig - så han skrev ferdig plottet og valgte en annen til å skrive de 4 siste - merkes jo litt.

Men såpass bra at man gidder å lese dem igjen, ja ;)

Det er så dumt :( men heldivis kommer det mer å mer produkter :) hva har dere hatt i dag da?

Jada. Får jo glutenfri lasagne fra toro nå. Tilsvarende pakke som den vanlie familiepakningen for eks.
Glutenfri grandis etc:P Nå er det sjelden vi har det uansett da, men kjekt en travel dag;) Blir laget nesten alt fra bunn her pga min cøliaki.
I dag hadde vi hvitløksmarinert kyllingfilet med salat til. Guttungen fikk pastaskruer i tillegg.

Jada. Får jo glutenfri lasagne fra toro nå. Tilsvarende pakke som den vanlie familiepakningen for eks.
Glutenfri grandis etc:P Nå er det sjelden vi har det uansett da, men kjekt en travel dag;) Blir laget nesten alt fra bunn her pga min cøliaki.
I dag hadde vi hvitløksmarinert kyllingfilet med salat til. Guttungen fikk pastaskruer i tillegg.
Ja det kommer bare mer å mer å det hjelper nok masse :D

Åååh det hørtes godt ut da :D

Hehehe :p her blir det kansje oreo milkshake :p vis ikke det blir hatting med skinke og ost da :p eller middagsrester :p vill jo ha alt jo :eek:

Hehe, ikke lett;) Ta litt forskjellig da;)
Her frister det mest med ostesmørbrød så da blir det valget enkelt:D

Hehe, ikke lett;) Ta litt forskjellig da;)
Her frister det mest med ostesmørbrød så da blir det valget enkelt:D
Eller etter p ha spist så blir det ikke noe :o hadde rester av sjokolade pudding fra i går vi hadde til dessert å nå er jeg så mett at jeg snart sovner :p

Hva har du på ostesmørbrødet da? :D det er jo så mye man kan gjøre å det er jo så godt :D

Eller etter p ha spist så blir det ikke noe :eek: hadde rester av sjokolade pudding fra i går vi hadde til dessert å nå er jeg så mett at jeg snart sovner :p

Hva har du på ostesmørbrødet da? :D det er jo så mye man kan gjøre å det er jo så godt :D

Hihi, nam:)
Ost,salami, ketsjup og basilikum;)

Ønsker alle sammen en fin tirsdag:D Hva er deres planer for dagen:)?

Ønsker alle sammen en fin tirsdag:D Hva er deres planer for dagen:)?

Ha en fin dag du å!
Her er det nettstudie, og arbeidskrav skriving som er planen ! :)

Du da?

Back
Topp